Dat is gewoon een verkapt dreigementquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ga weg bij die heks charice. Charice zegt als mensen op persoon uit delen wua stemmen of lelijke opmerkingen maken gaat ze weg. Zou dat ook gelden wat ze.zelf allemaal doet en zegt.
quote:
Een vliegtuigje voor mij? You shouldn't havequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ben net een crowdfund voor een vliegtuigje gestart omdat je zo fanatiek mee deed
Ik had op Mattie gestemdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je wilde hem houden
nu zul je er ook blij mee zijn
24/7 keanu voor jou
Ik blijf erbij; ligt deels sowieso aan het concept dit jaar. Taai verblijf daar met mindere omstandigheden, al te lang. Ze hebben zich niet hiervoor opgegegeven en dus valt het tegen en ga je sneller denken ‘wat doe ik hier eigenlijk, ga me thuis mentaal en fysiek beter voelen dan hier’. In een lang proces. Ze zijn er al vrij lang en moeten nog vrij lang.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:11 schreef Limbus het volgende:
Dit seizoen geen echte doorzetters helaas, op een enkeling na, hoe gaat dit eindigen ! Vrees voor een stervende zwaan
Tot hij straks na een lange streamlock ineens weer terug is in het huis.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:14 schreef mazaru het volgende:
Het allermooiste van deze avond is dat we tijdens de SL geen Jeffrey meer zien en horen![]()
![]()
![]()
OKEEEquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:17 schreef mario390 het volgende:
MILENA LIKT OP ROMINA VAN FELITSCHITAAAAAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |