Soms is het beter om samen te slapen ipv afgezonderd met een paar manquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:05 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop echt dat de komende week Axel Jane Jolien en Eva in de suite liggen..
En hij is warm.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:06 schreef freaky40 het volgende:
Iedereen even douchen, want ze komen zo op TV....
En als er nog wat over is, mag Mileentje de rest van de rolquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
Wie heeft er koud water zo ?
En ducttape voor Jordy
Vaak wel maar misschien kunnen ze Jolien nog wel meekrijgen en er moet iets gebeuren nu Wicky weg is. Hun groepje moet wat groter worden want anders worden ze één voor één weggestemd ben ik bang.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Soms is het beter om samen te slapen ipv afgezonderd met een paar man
Ik zou toch ook zo kijken naar Elsa hoor. Ik zie geen probleem.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:45 schreef mazaru het volgende:
Wat is dit toch een enorme creep! Zoals hij naar Elsa kijkt is gewoon psychotisch
[ afbeelding ]
Volgens mij is het een heel pak en Jolientje is de spelt.....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Een sweater laten bedrukken en het wordt een kledinglijn genoemd. Net zoals sharice doet. Die bedrukt ook kleding
Nou ik koop het niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ach laat ze lekker. Als mensen het kopen prima toch
Speld?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is het een heel pak en Jolientje is de spelt.....
Niet doen gewoon Elsa is voldoendequote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:53 schreef riri het volgende:
[..]
Je vergeet een woord vóór Elsa haar naam te te zetten, ze heet vanaf nu :
*** Mod Edit dit gaan we niet doen****
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |