Nee niet gezien dat filmpje van sharice en Milena, die bedoel je toch?quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Dotje....![]()
Heb je het filmpje al gezien van die 2 fantastische galbakken, sorry ik heb er even geen andere woorden voor...
Morguh Kodiak, fijne werkdagquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Vandaag een werkdag buiten de deur op het programma.
Zuna?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dank u ik mag straks naar Zuna
Ja dat is een heel klein plaatsje net boven Rijssen slechts 330 inwonersquote:
Dus eigenlijk mis ik niksquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel veel en vooral ook lange SL
EN de rest wat we mogen zien is vooral veel hangen en hangen.
Koken en eten
Klinkt wel leuk. Alsof je naar het buitenland gaatquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat is een heel klein plaatsje net boven Rijssen slechts 330 inwoners
Ik moest het ook op Google opzoeken
O ben vaak door Rijssen gekomen maar nooit de naam van dat dorpje zien staanquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat is een heel klein plaatsje net boven Rijssen slechts 330 inwoners
Ik moest het ook op Google opzoeken
Nee, je mist niet veel. Ik persoonlijk vind de tc uitzendingen beter, dan worden dingen echt duidelijk. ALs je streams krijg je dus veel niet mee van wat er gebeurd en hoe dingen gegaan zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus eigenlijk mis ik niks![]()
Jammer maar dan heb ik een goede keuze gemaakt.
Oke, echt nooit van gehoord. Er zijn zeker nog veel meer plaatsen waar ik nooit van gehoord hebquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Zuna (Nedersaksisch: Sunnoa) is een buurtschap in de gemeente Wierden, in de Nederlandse provincie Overijssel. Het kende op 1 januari 2023 330 inwoners. Ten zuiden van Zuna ligt Rijssen.
Correctie het is een buurtschap
Toen ik het adres doorkreeg dacht ik ook echtquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, echt nooit van gehoord. Er zijn zeker nog veel meer plaatsen waar ik nooit van gehoord heb
Jij weet dondersgoed wie ik bedoel haha.... ja dat weet ik, ik zal er proberen er aan te denken...quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet gezien dat filmpje van sharice en Milena, die bedoel je toch?
Bewoners hebben een naam he
Toevallig had ik net een post gezien met waar een filmpje in stond van die tweequote:Op woensdag 19 februari 2025 09:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed wie ik bedoel haha.... ja dat weet ik, ik zal er proberen weer aan te denken...![]()
Nou is toch te gek voor woorden...quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toevallig had ik net een post gezien met waar een filmpje in stond van die twee
Ach zijn dat geen geintjes die we allemaal wel eens uitgehaald hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou is toch te gek voor woorden...
Met eten knoeien vind ik geen geintjes... dat zeg je goed, als kind zijnde.... als kind zijnde deden we dat allemaal, maar komop deze leeftijd...quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach zijn dat geen geintjes die we allemaal wel eens uitgehaald hebben
Ik wel heb ook wel eens zout in de suikerpot gedaan hoor als kind zijnde
Toedeliee fijne dag...quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben er van tussen mooie streamdag allemaal
Welke smileys kan je niet vinden. Onder aan ieder bericht zie je naast invoeren een smiley staan als je daar op klikt zie je er diverse staan. Door daar op te klikken komt de smiley in je typeveld te staanquote:
Een plaatje post je hier om achter de link .png te zetten en dan op dat plaatje rechts naas X1 te klikkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:54 schreef vera_k het volgende:
Ik zoek de smilies en kan ze niet vinden [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heeft BB dit jaar toch maar kort geduurd?quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wisten ze hier al rond de klok van 10
BB / Finale Big Brother
Was gelijk al bekend dat het maar tot 6 april zou duren ongeveerquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan heeft BB dit jaar toch maar kort geduurd?
dus een plaatje op het internet moet je dan eerst steeds opslaan en dan zo plaatsen? aha dank je welquote:[ afbeelding ] Op woensdag 19 februari 2025 13:50 schreef Joyce-43 het volgende:
welk icoontje moet ik gebruiken om een afbeelding van het internet te plaatsen ?
[/quote
[ afbeelding ]
Of
Je moet de afbeelding opslaan en dan hier https://postimages.org/ uploaden
En dan moet je de 'Hotlink voor fora': pakken en hier neer zetten
Ja of je maakt met Gyazo er een foto van, dat kan ookquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus een plaatje op het internet moet je dan eerst steeds opslaan en dan zo plaatsen? aha dank je wel![]()
het is gelukt haha dank jequote:Op woensdag 19 februari 2025 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of je maakt met Gyazo er een foto van, dat kan ook
Graag gedaanquote:
Hey Frum Het lijkt wel of alles zich in de avonduren afspeelt in het BB huis.quote:Op donderdag 20 februari 2025 05:57 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen BB-ertjes..![]()
Heel veel gemist maar na 4 cossen en de filmpjes van @:DGK_Tegengas weer helemaal op de hoogte en natuurlijk de SV schrijvers allemaal bedankt
hiervoor..
Hejj goedemorgen...quote:Op donderdag 20 februari 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frum Het lijkt wel of alles zich in de avonduren afspeelt in het BB huis.
Ik moet nog gaan lezen, ik was gisteren elders bezig en hier liep het redelijk.
Niet veel meegekregen van wat er gebeurde. Als ik iets las en zetten de stream even aan was er niets aan de hand
Goedemorgen.... ja ik hoop hetzelfde...quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Hopelijk, een top dag.
Va 13:00 graagquote:Op donderdag 20 februari 2025 07:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Hopelijk, een top dag.
Heb het idee dat het meeste in de avond gebeurd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Va 13:00 graag![]()
Nemen jullie nog maar een extra bakkie tot die tijd
Ja, dat is meestal zo.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het idee dat het meeste in de avond gebeurd.
Ik kijk in de avond ook zelden tot nooit, mocht ik iets lezen zet ik het snel even aan, maar dan is het vaak ook alweer afgelopenquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, dat is meestal zo.
Alleen dan kijk ik vaak niet, haal ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |