Hier hoeft het ook niet alleen over BB te gaanquote:Op zondag 23 februari 2025 02:40 schreef KinKiJan het volgende:
Net Tribute gekeken, lach me kapot om Spike. Wel grappig dat ie die 25 jaar regelmatig aanhaalt en een vorige keer hun optreden destijds op Lowlands. Ik was daar bij en toen waren ze nog niet zo bekend; mensen gebruikte dat optreden toen gewoon als relatief rustige tent om even hun broodjes te eten tijdens de lunch. Wie doet dat nou!?![]()
Jammer dat die Guus Meeuwis net wat meer punten had dan Kate!, die vond ik onverdiend naar huis gestuurd. Maar goffer de concurrentie was verder wel groot; AC/DC knalde weer van dat podium en ook Tom Jones, Lou Rawls en Bruno Mars waren echt goed! Adele is geen Adele, dat kan eigenlijk ook niet, maar eerder won Queen, en Freddy is ook niet te evenaren, vind haar geen winnaar, maar wel erg goed.
Verder geen zak met BB te maken, maar het blijft een leuk programma
Morguhquote:
Ja dat was het ook, later is er over heen getatoeerdquote:Op zondag 23 februari 2025 10:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het zag er uit als een plakplaatje
Groot gelijk, we hebben lang genoeg binnen gezeten.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het was lekker vliegweer vanmiddag. BB kon wel even zonder me![]()
[ afbeelding ]
Als dat toch had gemogen, dan was ik graag eens vanuit Brabant naar Amsterdam gereden met mijn droontje om boven die hut gaan hangen voor wat mooie plaatjes op Fok!quote:Op zondag 23 februari 2025 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, we hebben lang genoeg binnen gezeten.
Kan je niet eens boven het BB huis gaan vliegen, of mag dat niet
Jammer he, ja die vliegtuigjes hoeven van mij ook niet hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als dat toch had gemogen, dan was ik graag eens vanuit Brabant naar Amsterdam gereden met mijn droontje om boven die hut gaan hangen voor wat mooie plaatjes op Fok!
Dan had je hem wel heul strak zitten 🤣🤣🤣quote:Op zondag 23 februari 2025 21:23 schreef Ireth het volgende:
Al die gasten daar betalen grof geld voor botox. Ik heb vanmorgen gewoon een hoge staart strak in mijn haar getrokken.
Trek net het elastiek er uit en voel gewoon mijn wangen zakken
quote:Op zondag 23 februari 2025 21:23 schreef Ireth het volgende:
Al die gasten daar betalen grof geld voor botox. Ik heb vanmorgen gewoon een hoge staart strak in mijn haar getrokken.
Trek net het elastiek er uit en voel gewoon mijn wangen zakken
quote:Op maandag 24 februari 2025 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Wow @:Dotteke De F*ckulteit is echt een goeie serie... maar ook wel heftig..
Oei ja dat is jammer zal je altijd zien... volg je ook geen BB dan?quote:Op maandag 24 februari 2025 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ik ben net door mijn videoland abo heen en dan komt die serie... beetje balen
Nee... in het begin wel. Alleen kwam er heel slecht in. En zat me te vervelen bij het kijken naar mensen die zich verveelden. Dat ik dan vergat dat de livestreams op stonden.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oei ja dat is jammer zal je altijd zien... volg je ook geen BB dan?
Die staat ook op mijn lijstje!quote:Op maandag 24 februari 2025 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Wow @:Dotteke De F*ckulteit is echt een goeie serie... maar ook wel heftig..
Nou dat ben je niet de enige in hoor... ik heb precies hetzelfde moet wel zeggen dat er iets meer reuring is de laatste tijd dus dan kijk ik iets meer... maar vandaag staan de streams weer uit...quote:Op maandag 24 februari 2025 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... in het begin wel. Alleen kwam er heel slecht in. En zat me te vervelen bij het kijken naar mensen die zich verveelden. Dat ik dan vergat dat de livestreams op stonden.
Dus eigenlijk hoor ik hier nu niet meer thuis
Het staat hier ook vaak aan als levend behang...quote:Op maandag 24 februari 2025 10:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat ben je niet de enige in hoor... ik heb precies hetzelfde moet wel zeggen dat er iets meer reuring is de laatste tijd dus dan kijk ik iets meer... maar vandaag staan de streams weer uit...![]()
Tuurlijk hoor je hier wel thuis gekkie...🤗... het hoeft hier toch niet over BB te gaan.. dus lekker kleppen hier hoor..
Ik vind het echt een superserie jammer dat het maar 6 afleveringen zijn..quote:Op maandag 24 februari 2025 10:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die staat ook op mijn lijstje!
"Onopgelost" met Georgina Verbaan is trouwens ook een goede serie!
Ik heb ze gewoon vaak uit, nog nooit vertoont haha.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het staat hier ook vaak aan als levend behang...
Ik hoor het, maar luister amper. Komt ook omdat de helft onverstaanbaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |