Nou bedanktquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
ja @:Puzzie heb jij inderdaad gezegd
toch nog iets spannends dan vanavond
Uitzending staat er ondertussen eindelijk op.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn excuses wat ik zei over Jolien, dat meen ik natuurlijk niet (ik ben nogal pissed off dat ik de uitzending niet kan kijken van gisteravond op videoland, want ik kijk die altijd op videoland was ik nogal getriggerd door)
ja Jolien heeft al lange tijd goede connectie met Axel, en idd was mooi hoe ze voor hem opkwam tegen Mattheus
dat wil ik ook effe rechtzetten, aangezien ik iets naars zei over haar karakter
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:59 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb nu al 30 keer gezegd dat we het straks gaan zien meer weet ik ook niet
Je zou eens moeten stoppen met steeds die scheldnamen te gebruiken, lees anders eerst eens even de regels door voor je weer gaat posten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn excuses wat ik zei over Jolien, dat meen ik natuurlijk niet (ik ben nogal pissed off dat ik de uitzending niet kan kijken van gisteravond op videoland, want ik kijk die altijd op videoland was ik nogal getriggerd door)
ja Jolien heeft al lange tijd goede connectie met Axel, en idd was mooi hoe ze voor hem opkwam tegen Mattheus
dat wil ik ook effe rechtzetten, aangezien ik iets naars zei over haar karakter
Het staat allemaal netjes gedocumenteerd in de SVquote:
Ben al onderwegquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het staat allemaal netjes gedocumenteerd in de SV
Dan kan ie voortaan als Oortje door het levenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:52 schreef -river- het volgende:
Misschien heeft Pootje iemands oor eraf gesneden perongeluk.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan kan ie voortaan als Oortje door het leven
De SL duurt nu ook wel heel lang, vooral op een vrijdag waar nooit wat gebeurdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:25 schreef chufi het volgende:
Ik ben die podcast nu wel een beetje zat ...
Mss mogen ze hun valentijnspost doornemen, zijn ze straks allemaal hyperquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De SL duurt nu ook wel heel lang, vooral op een vrijdag waar nooit wat gebeurd
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan kan ie voortaan als Oortje door het leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |