Ik vind het echt sneu voor hemquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:30 schreef -river- het volgende:
Als je zo plotseling gaat is er echt iets mis.
En dan tekenen ze het gezicht van Wicky op een ballon net als van Jeff van de week?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of niet en wachten ze tot maandag
Vroege stop van dit seizoenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Idd wel enigszins paniek bij de FEBO denk.
David S wil wel weg.
Eva zou het ook niet erg vinden.
Pootje vind het vast niet heel leuk meer als David S weg is.
En de belangstelling op de socials is ook een beetje aan het inkakken.
Benieuwd welke draai ze hier aan gaat geven.
ja ik snap die Milena niet hoor, je zal toch wel door moeten hebben dat het niet goed is en dan Charice toch meer wilt.quote:
Die doet daar echt niks zonder reden... Zelf het niksen...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik snap die Milena niet hoor, je zal toch wel door moeten hebben dat het niet goed is en dan Charice toch meer wilt.
die gaat stalken buiten naar milena als Milena weer in der eigen leventje is en neem aan weer op aarde gekeerd is
Een passant, zoals er vele zijn dit seizoen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:34 schreef marky het volgende:
Zielig voor Wicky maar het leven gaat wel door. Ik vond hem niet zo bijzonder in BB.
Nou zeg dat!!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Wordt weer een vreemde liveshow vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |