quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:36 schreef mitt het volgende:
Ik zie 15 graden aan het eind van de week.
Vanaf donderdag een week lang dubbele cijfers 11-14 gradenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:36 schreef mitt het volgende:
Ik zie 15 graden aan het eind van de week.
Dat zou geweldig zijn! Ik blijf een addertje vermoedenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vanaf donderdag een week lang dubbele cijfers 11-14 graden![]()
En er wordt nog steeds vrijwel geen regen verwacht
Vast geen mooie koude winterdagen met een fel zonnetje en snachts vorst... Wind en nattigheid natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn! Ik blijf een addertje vermoeden
Zal vast nog wel wat worden bijgesteldquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn! Ik blijf een addertje vermoeden
Ik ook niet helaasquote:
Ik zag gister wel een millenial met een beginnende midlife crisis. Telt dat ook als een sneeuwvlokje?quote:
Ziet er prachtig uit. Totdat je buiten komt, brrrrrquote:
Yup, perfect om een stukje te zwemmen buitenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een goddelijk weer vandaag
Jij liever dan ikquote:Op zondag 16 februari 2025 16:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Yup, perfect om een stukje te zwemmen buiten
Klein beetje zon en later bewolkt en koud heel koud.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal vast nog wel wat worden bijgesteld![]()
Hoe was het weer gisteren bij jou?
Dank dan kan ik de afbeelding (voor de uitslag) in ieder geval op aanpassenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Klein beetje zon en later bewolkt en koud heel koud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |