Je kan je in het algemeen afvragen in hoeverre huizen stevig staan in Amsterdam gezien de bodem.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:36 schreef Simmertje het volgende:
Degelijk Ajax is degelijk. Staat wel als een huis in oud zuid momenteel hoor. Man man, wat een genot.
Op sterke poten.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan je in het algemeen afvragen in hoeverre huizen stevig staan in Amsterdam gezien de bodem.
Heb sinds de aanstelling van Farioli wel vertrouwen in betere resultaten. Alleen niet zo snel als dat het momenteel gaatquote:Op zondag 16 februari 2025 16:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch pakken we dit seizoen voor mijn gevoel die cadeautjes bijna altijd uit, misschien moeten we ook wat meer vertrouwen hebben
Precies dit, het is bijna eng hoe stevig het staat achterin.... hopelijk houden ze het volquote:Op zondag 16 februari 2025 17:36 schreef Simmertje het volgende:
Degelijk Ajax is degelijk. Staat wel als een huis in oud zuid momenteel hoor. Man man, wat een genot.
Het paleis op de dam staat op 13.000 nog wat palen begreep ik in de nieuwste variant van het verhaal van Nederland ditmaal is Amsterdam het onderwerp.quote:
Dat is ook beter van niet, na 1700 was het gedaan met ASD, en heel NL als wereldspeler.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het paleis op de dam staat op 13.000 nog wat palen begreep ik in de nieuwste variant van het verhaal van Nederland ditmaal is Amsterdam het onderwerp.
Best aardig. Ik heb in twee afleveringen al minimaal twee keer gehoord dat er een achtste wereldwonder in Amsterdam gebouwd werd en we zijn nog niet eens voorbij zeventienhonderd.
Ik kan de afkorting ASD niet helemaal plaatsen.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is ook beter van niet, na 1700 was het gedaan met ASD, en heel NL als wereldspeler.
Zelfde als AMSquote:Op zondag 16 februari 2025 17:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik kan de afkorting ASD niet helemaal plaatsen.
Van z'n twee 100% intikkertjes toch maar de helft finaal verneukt.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:59 schreef BEFEM het volgende:
Ik vind het 'altijd', zo vaak komt het niet voor, typerend dat als Brobbey een intikkertje heeft dat hij dan alsnog de bal verkeerd raakt.
Akkoord. ASD niet eerder gehoord maar kan ook aan mij liggenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfde als ASD-AMS maar dan in het Joods.
Best logischquote:Op zondag 16 februari 2025 18:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Akkoord. ASD niet eerder gehoord maar kan ook aan mij liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |