trollen is niet discussieren.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Mijn manier van discussiëren is schijnbaar niet voor tere zieltjes weggelegd.
Hoe is dit mijn probleem?
jeugdige bank idd.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:27 schreef Lt.Bookman het volgende:
Geen Taylor en Baas vandaag, er gaat een virusje door de selectie. Janse in de basis voor Baas. Gelukkig Hato wel weer beschikbaar.
Veel jeugdspelers op de bank.
DE JEUGD IS DE TOEKOMSTquote:Op zondag 16 februari 2025 15:27 schreef Lt.Bookman het volgende:
Geen Taylor en Baas vandaag, er gaat een virusje door de selectie. Janse in de basis voor Baas. Gelukkig Hato wel weer beschikbaar.
Veel jeugdspelers op de bank.
Toch pakken we dit seizoen voor mijn gevoel die cadeautjes bijna altijd uit, misschien moeten we ook wat meer vertrouwen hebbenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:30 schreef Dven het volgende:
Na het puntverlies van PSV, Feyenoord en Utrecht is puntverlies in de eigen ArenA ook niet uitgesloten natuurlijk
Ziekte bij Baas en Kaplanquote:Op zondag 16 februari 2025 16:45 schreef Black-Death het volgende:
Bijzonder dat Janse speelt. Kom net terug van een weekendje weg; wat is de reden van zijn basisplek?
Er zijn er een behoorlijk aantal ziek. Waaronder Baas en Kaplan, en Rugani is ook niet helemaal fris. Dus eerst volgende linkspoot is Janse.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:45 schreef Black-Death het volgende:
Bijzonder dat Janse speelt. Kom net terug van een weekendje weg; wat is de reden van zijn basisplek?
Goeiemorgen.quote:
Lekker puhquote:Op zondag 16 februari 2025 16:55 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey gaat echt nooit meer scoren.
I stand corrected.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:55 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey gaat echt nooit meer scoren.
Hij raakt 'm gewoon minstens een vrije trap. Gewoon gematst alweer.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:00 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zijn terecht niet gegeven penalties ook al een punt op je karma kaart?
Tegenwoordig moet je schijnbaar al dankbaar zijn als de VAR een 100% fout van de scheids terugdraait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |