Toch pakken we dit seizoen voor mijn gevoel die cadeautjes bijna altijd uit, misschien moeten we ook wat meer vertrouwen hebbenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:30 schreef Dven het volgende:
Na het puntverlies van PSV, Feyenoord en Utrecht is puntverlies in de eigen ArenA ook niet uitgesloten natuurlijk
Ziekte bij Baas en Kaplanquote:Op zondag 16 februari 2025 16:45 schreef Black-Death het volgende:
Bijzonder dat Janse speelt. Kom net terug van een weekendje weg; wat is de reden van zijn basisplek?
Er zijn er een behoorlijk aantal ziek. Waaronder Baas en Kaplan, en Rugani is ook niet helemaal fris. Dus eerst volgende linkspoot is Janse.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:45 schreef Black-Death het volgende:
Bijzonder dat Janse speelt. Kom net terug van een weekendje weg; wat is de reden van zijn basisplek?
Goeiemorgen.quote:
Lekker puhquote:Op zondag 16 februari 2025 16:55 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey gaat echt nooit meer scoren.
I stand corrected.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:55 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey gaat echt nooit meer scoren.
Hij raakt 'm gewoon minstens een vrije trap. Gewoon gematst alweer.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:00 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zijn terecht niet gegeven penalties ook al een punt op je karma kaart?
Tegenwoordig moet je schijnbaar al dankbaar zijn als de VAR een 100% fout van de scheids terugdraait.
Je kan je in het algemeen afvragen in hoeverre huizen stevig staan in Amsterdam gezien de bodem.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:36 schreef Simmertje het volgende:
Degelijk Ajax is degelijk. Staat wel als een huis in oud zuid momenteel hoor. Man man, wat een genot.
Op sterke poten.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan je in het algemeen afvragen in hoeverre huizen stevig staan in Amsterdam gezien de bodem.
Heb sinds de aanstelling van Farioli wel vertrouwen in betere resultaten. Alleen niet zo snel als dat het momenteel gaatquote:Op zondag 16 februari 2025 16:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch pakken we dit seizoen voor mijn gevoel die cadeautjes bijna altijd uit, misschien moeten we ook wat meer vertrouwen hebben
Precies dit, het is bijna eng hoe stevig het staat achterin.... hopelijk houden ze het volquote:Op zondag 16 februari 2025 17:36 schreef Simmertje het volgende:
Degelijk Ajax is degelijk. Staat wel als een huis in oud zuid momenteel hoor. Man man, wat een genot.
Het paleis op de dam staat op 13.000 nog wat palen begreep ik in de nieuwste variant van het verhaal van Nederland ditmaal is Amsterdam het onderwerp.quote:
Dat is ook beter van niet, na 1700 was het gedaan met ASD, en heel NL als wereldspeler.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het paleis op de dam staat op 13.000 nog wat palen begreep ik in de nieuwste variant van het verhaal van Nederland ditmaal is Amsterdam het onderwerp.
Best aardig. Ik heb in twee afleveringen al minimaal twee keer gehoord dat er een achtste wereldwonder in Amsterdam gebouwd werd en we zijn nog niet eens voorbij zeventienhonderd.
Ik kan de afkorting ASD niet helemaal plaatsen.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is ook beter van niet, na 1700 was het gedaan met ASD, en heel NL als wereldspeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |