Hopelijk kunnen ze de opruiming die ingezet is door al die verhuurperiodes doorzetten en ze allemaal permanent wegdoen. Dan sta je er al een stukje beter op volgend seizoen.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zou niet rekenen op grote transfers. Er wordt vrij duidelijk gemikt op het vastleggen van routine in je selectie die zorgen voor continuiteit en dat aanvullen met talenten, bij voorkeur uit de eigen jeugd. Met het contracteren van de belangrijkste jeugdspelers die als het goed is komend jaar vaste selectiespelers zijn, dient er eigenlijk alleen voor vertrekkende spelers aangekocht te worden. Dat levert als het goed is op zichzelf al voldoende bestedingsruimte op.
Zou weleens mooi zijn als er aan die Eindhovense voorsprong in doelsaldo geknabbeld kan worden. Het gat is nog wel erg groot zo.quote:
Daar ga je het toch niet op redden, gewoon weer je puntjes pakken.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:26 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zou weleens mooi zijn als er aan die Eindhovense voorsprong in doelsaldo geknabbeld kan worden. Het gat is nog wel erg groot zo.
Hato en Taylor zullen wel vertrekken, maar daar moet je inderdaad wel aardige bedragen voor kunnen krijgen.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zou niet rekenen op grote transfers. Er wordt vrij duidelijk gemikt op het vastleggen van routine in je selectie die zorgen voor continuiteit en dat aanvullen met talenten, bij voorkeur uit de eigen jeugd. Met het contracteren van de belangrijkste jeugdspelers die als het goed is komend jaar vaste selectiespelers zijn, dient er eigenlijk alleen voor vertrekkende spelers aangekocht te worden. Dat levert als het goed is op zichzelf al voldoende bestedingsruimte op.
Verschil van 18. Oke, twee wedstrijden minder gespeeld nog en een flinke uitslag zal ook wel eens lekker zijn maar ik heb niet het idee dat het dit seizoen op doelsaldo gaat uitkomen en indien dat wél het geval is er enige er een kans is dat dit in het voordeel van Ajax gaat uitpakken.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:26 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zou weleens mooi zijn als er aan die Eindhovense voorsprong in doelsaldo geknabbeld kan worden. Het gat is nog wel erg groot zo.
Het gat was halverwege de competitie 25 goals. Twee keer 3-0 winnen nu (veelgevraagd ja, maar ook weer niet compleet onrealistisch) en de achterstand in doelsaldo is al gehalveerd.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ga je het toch niet op redden, gewoon weer je puntjes pakken.
Sinds 2006/2007 kijk ik altijd naar doelsaldo.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Doelsaldo moet je niet naar kijken,
Als het er maar genoeg zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:
ben benieuwd hoeveel goedkope penalties je vanmiddag weer gaat krijgen van de knjb
Ik wil je sinds gisteren niet meer horen hierover Klaas.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:
ben benieuwd hoeveel goedkope penalties je vanmiddag weer gaat krijgen van de knjb
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Als het vlak voor tijd nog gelijk staat dan zal een speler van Ons aller Ajax l als laatste de bal aanraken in de 16, dan is het eigenlijk een corner voor Heracles maar de KNJB zegt doeltrap.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Zijn terecht niet gegeven penalties ook al een punt op je karma kaart?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wil je sinds gisteren niet meer horen hierover Klaas.
Denk dat ik voor alle aanwezige Ajax fans spreek dat we vooral heel dankbaar zouden zijn als je hier niet meer verschijnt.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:00 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zijn terecht niet gegeven penalties ook al een punt op je karma kaart?
Tegenwoordig moet je schijnbaar al dankbaar zijn als de VAR een 100% fout van de scheids terugdraait.
Denk dat het mij vrij weinig boeit wat iemand hier ook wat van mij vindt.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Denk dat ik voor alle aanwezige Ajax fans spreek dat we vooral heel dankbaar zouden zijn als je hier niet meer verschijnt.
voor een normale discussie ben je gewoon welkom hoor. Daar ligt alleen met enige regelmaat het probleem met gasten zoals jijquote:Op zondag 16 februari 2025 15:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Denk dat het mij vrij weinig boeit wat iemand hier ook wat van mij vindt.
Nu geef je mij alleen nog maar meer reden om hier te posten. Wees Harry maar dankbaar jongons.
Mijn manier van discussiëren is schijnbaar niet voor tere zieltjes weggelegd.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
voor een normale discussie ben je gewoon welkom hoor. Daar ligt alleen met enige regelmaat het probleem met gasten zoals jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |