Deze zomer had je hem wel dik kunnen verkopenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:34 schreef koffiekoekjes het volgende:
aub nooit meer brubbie
Hem terughalen was echt een gigantische domme zet van Ajax
Morgen worden de patatten er weer ingezaaid voor de Brusselse lente.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Wat een prima pot en resultaat op dit knollenveld, totaal niet in de problemen gekomen. Dan kunnen mensen zeiken dat het niet attractief genoeg is, maar het is toch heerlijk kijken als je weet dat je bijna niks weg gaat geven.
Niet zo veel, dat is t m juist!quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan niet hoor, wat is er mis gegaan
Was die dronken?quote:
Morgen de schriftelijke lofzang van Valentijn.quote:
Ik weet nog dat we onder Steijn elke bal verkeerd zagen gaan. Dan is dit toch een heel stuk makkelijker kijken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Wat een prima pot en resultaat op dit knollenveld, totaal niet in de problemen gekomen. Dan kunnen mensen zeiken dat het niet attractief genoeg is, maar het is toch heerlijk kijken als je weet dat je bijna niks weg gaat geven.
Ja dit was wel beter idd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we onder Steijn elke bal verkeerd zagen gaan. Dan is dit toch een heel stuk makkelijker kijken.
Ja, prima pot inderdaad. Laten we niet vergeten dat Union ook wel echt dreigend was in de 1e helft, en nog 2 buitenspel goals maakte (?). Eerste helft was heel matig, maar 2e helft echt prima.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef fetX het volgende:
Vraag me wel af of dat Union een voetbalelftal is of een café elftal.
Nederlands elftal in!!quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef fetX het volgende:
Ik kom hier voor Mokio. Wat een bazengoal van dat ventje zeg![]()
Vraag me wel af of dat Union een voetbalelftal is of een café elftal.
Wordt lastig.quote:
Weer eentje uit de jeugdopleiding inderdaad bijzonder dat je jaar in jaar uit de beste talenten aflevert.quote:
Okquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:35 schreef Karzai het volgende:
ik zag er in het begin slecht uit maar toch
Stukje Verstappen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als Belg
Sarcasme?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weer eentje uit de jeugdopleiding inderdaad bijzonder dat je jaar in jaar uit de beste talenten aflevert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |