SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
die reclame ken ik niet geloof ik. geen idee meer waar ik de 2.3 of 2.4 kinderen vandaan heb getoverd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:20 schreef essnhills het volgende:
Dat was toch een reclame van Multikabel? Met 2,1 kind en 0,3 hond ofzo
goudvisquote:
Overdag leuke dingen met ze doen en als ze moe/vervelend worden naar huis sturenquote:
Is al van jaaaaaaaaren geledenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
die reclame ken ik niet geloof ik. geen idee meer waar ik de 2.3 of 2.4 kinderen vandaan heb getoverd.
nieuwsbericht ergens ofzo
*BRRRRRRMMMMMMMMMM*quote:
dan zou ik het moeten kennen... toen keek ik nog tvquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is al van jaaaaaaaaren geleden
Gaat lekker daarquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
De AfD weer wat zieltjes erbij lezen we.
Dan kunnen we meteen nieuw Molotov-Ribbentrop Pact tekenenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
De AfD weer wat zieltjes erbij lezen we.
Dat is het aantal dat nodig is om als bevolking niet te krimpen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
die reclame ken ik niet geloof ik. geen idee meer waar ik de 2.3 of 2.4 kinderen vandaan heb getoverd.
nieuwsbericht ergens ofzo
ja,dat wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwwww
naja das ook wel goed voor de wereldpopulatie
ah.. oke ik altijd gedacht dat dat het gemiddelde was.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is het aantal dat nodig is om als bevolking niet te krimpen.
Zal wel moeten, moedertje Amerika heeft haar volle mem terug in de BH gestopt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kunnen we meteen nieuw Molotov-Ribbentrop Pact tekenen
Ja lekker. Had beter een huis op curacao kunnen bouwenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kunnen we meteen nieuw Molotov-Ribbentrop Pact tekenen
Zou wel prettig zijn als dat wereldwijd het gemiddelde zou zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah.. oke ik altijd gedacht dat dat het gemiddelde was.
naja 1.5 is ook wel zo prettig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |