Dit betreft een analyse nadien, het initiële bericht was 'Auto rijdt in op menigte'. Dit is ook de titel die gisteren de hele dag bij het liveblog werd gehouden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:41 schreef HardeFeiten het volgende:
[..]
Echt onzin hoor.
Het is de timing, in het begin was het niet duidelijk dan kun je dat ook niet in de titel zetten.
Zelfs de links georienteerde Volkskrant:
https://www.volkskrant.nl(...)p-de-spits~b5a42ad5/
Je bedoelt blank?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:41 schreef HardeFeiten het volgende:
En Nederlandse nieuwsredacties zijn erg wit ondanks dat ze vorm wat presentatoren hebben met diverse achtergronden, dus je hoeft niet bang te zijn voor een "zwak voor moslims"
Misschien verwar je mij met iemand anders. Ik ben tevens een libertarier.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel weer erg typisch dat jij je drukker maakt om de reactie die dit teweeg brengt dan de slachtoffers die deze islamextremist heeft gemaakt. Wat dat betreft spuug je wel wederom op de slachtoffers, zoals je bij alle eerdere aanslagen ook gedaan hebt.
Erg typisch gedrag van een progressief, maar ook weer niet verwonderlijk gezien we allemaal weten dat progressieve linksen nog liever zelf slachtoffer van een islamitische aanslag zijn dan er 1 ooit ondubbelzinnig zullen veroordelen.
quote:winkelbeveiliger en een bodybuilder die geradicaliseerd zou zijn en duizenden volgers op sociale media had.
Zo te zien een baan en een leven en toch geradicaliseerd.quote:Had wel degelijk een geldige verblijfs- en werkvergunning. De twintiger is een bekende van de Duitse politie. Niet omdat hij een crimineel verleden heeft, maar omdat hij door zijn werk getuige was bij meerdere winkeldiefstallen.
Dan ga je er van uit dat de gemiddelde moslim kan lezen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:02 schreef matthijst het volgende:
Is die islam zo lastig te begrijpen ofzo?
Ik hoor hier steeds dat het niet aan de islam ligt, maar nu staat d'r zo'n steekmannetje uit Mannheim voor de rechter en die geeft aan: ’Religieuze plicht om ongelovigen te doden’
Misschien tijd voor een Dick Bruna versie? Nijntje en de Islam?
Gezellig in de nacht naar de shoarmatent.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:04 schreef Gia het volgende:
[..]
En ramadan.
En niet alleen dit jaar tegelijk, ook in 2026 en 2027
Ben benieuwd of de shoarmaboer die inkomsten met de carnaval mis wil lopen. Denk het niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Gezellig in de nacht naar de shoarmatent.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:04 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Misschien verwar je mij met iemand anders. Ik ben tevens een libertarier.
En ik reageer bijna nooit op dit soort topics.
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
ik dacht dat fok altijd radicaal rechts was. Of is dit een nieuwe vorm van republikeins projecteren? Links de schuld geven?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Welke hoek? Noem dan gewoon naam en rugnummer. Wat zijn we? 11 jaar?
Voor iemand die "nooit" reageert in dit soort topics reageer je toch wel errug veel in dit soort topics. Of was dit je dronken tweelingbroer die op jouw account postte?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:34 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Een aanslag van "rechtse sukkels"
[..]
Ja hier kan ik vrij weinig mee. Alsof Nederlandse boefjes niet stelen van oude vrouwtjes. Wat een generalisaties.
Er staat verderop in het artikel dan weer wel vermoedelijke aanslag. Dat lijkt me de meest zorgvuldige journalistiek om het zo te noemen. Je houdt dan nog wat meer onwaarschijnlijke opties open zoals met te veel drugs / drank op achter het stuur, een lage bloedsuikerspiegel of bellen achter het stuur en afgeleid.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:08 schreef Frutsel het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)gn=socialsharing_web
[..]
[..]
Zo te zien een baan en een leven en toch geradicaliseerd.
Wel weer jammer dat aanslag tussen haakjes moet. Hoe wil je dit anders noemen? Ongeluk?
Ik denk dat dat met Carnaval heel veel inkomsten zijn hoor. Ik woon in Brabant. Bijna iedereen gaat met zijn zatte kop shoarma eten, naderhand.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de shoarmaboer die inkomsten met de carnaval mis wil lopen. Denk het niet.
Ik zie nergens staan wat je schrijft over progressief.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor iemand die "nooit" reageert in dit soort topics reageer je toch wel errug veel in dit soort topics. Of was dit je dronken tweelingbroer die op jouw account postte?
quote:
Ludwig Wittgensteinquote:Die Sprache verkleidet den Gedanken, und zwar so, dass man durch die Form des äußeren Kleides die Form des Körpers, also des Gedankens, nicht mehr unbedingt erkennen kann.
En toch lijkt het erop dat ze niet de grootste gaan worden, CDU ligt nog ruim voor in de peilingen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
AfD campagneteam kan lekker achterover leunen met een biertje, die hoeven zelf niks meer te doen.
Precies. Ik denk ook dat Ali liever zijn tent draaiend houdt dan bij zijn familie te zitten voor het avondmaal.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat dat met Carnaval heel veel inkomsten zijn hoor. Ik woon in Brabant. Bijna iedereen gaat met zijn zatte kop shoarma eten, naderhand.
Gaat om de winst die ze behalen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
En toch lijkt het erop dat ze niet de grootste gaan worden, CDU ligt nog ruim voor in de peilingen.
Dit is iemand die Origami94 zijn account heeft over genomen, want:quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor iemand die "nooit" reageert in dit soort topics reageer je toch wel errug veel in dit soort topics. Of was dit je dronken tweelingbroer die op jouw account postte?
Nee ik ook niet, maar in mijn guild in WoW zit een Duitser die er mee bezig is en daar zit ik bijna dagelijks mee op discord. Ze zijn het er bijna allemaal wel over eens dat er iets aan de asielproblematiek gedaan moet worden, alleen zitten er bij het AFD een aantal figuren die openlijk nazi sympathie hebben en daarnaast willen ze ook de banden met Rusland aanhalen, en dat schuurt toch wel een beetje bij veel Duitsers.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaat om de winst die ze behalen.
Maar ik volg het verder niet zo die Duitse politiek.
We hebben in Europa gewoon middenpartijen nodig die wel een realistisch immigratiebeleid gaan voeren zonder meteen allemaal van die randfiguren aan te trekken.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar in mijn guild in WoW zit een Duitser die er mee bezig is en daar zit ik bijna dagelijks mee op discord. Ze zijn het er bijna allemaal wel over eens dat er iets aan de asielproblematiek gedaan moet worden, alleen zitten er bij het AFD een aantal figuren die openlijk nazi sympathie hebben en daarnaast willen ze ook de banden met Rusland aanhalen, en dat schuurt toch wel een beetje bij veel Duitsers.
@Origami94 kan je voor 1 keer in je leven doen wat je zegt en gewoon lekker op #ANONIEM gaan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:27 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dit is iemand die Origami94 zijn account heeft over genomen, want:
VER / Origami94 neemt afscheid van FOK!
We nemen het mee naar achteren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
@:Origami94 kan je voor 1 keer in je leven doen wat je zegt en gewoon lekker op #ANONIEM gaan?
Het is gewoon allemaal heel erg uitgenast. Zo'n relatief gematigde partij als JA21 wordt ook continu voor van alles uitgemaakt. Het is dus moeilijk om überhaupt van zo'n stempel af te komen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We hebben in Europa gewoon middenpartijen nodig die wel een realistisch immigratiebeleid gaan voeren zonder meteen allemaal van die randfiguren aan te trekken.
Eerdmans en Nanninga. Eersteklas gladjakkers, zelfs Rutte zou zich vies van die twee voelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:49 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het is gewoon allemaal heel erg uitgenast. Zo'n relatief gematigde partij als JA21 wordt ook continu voor van alles uitgemaakt. Het is dus moeilijk om überhaupt van zo'n stempel af te komen.
Voor veel mensen is het gewoon nog een taboe.
Klopt, de CDU heeft gewoon de programmapunten van de AfD overgenomen, maar wil niet met de AfD die punten ook uitvoeren. Met de SPD en de Groenen gaat dat zeker niet gebeuren, CDU/CSU heeft samenwerking met de AfD uitgesloten. De enig mogelijke regering ban 23 feb is CDU/CSU + SPD + Groenen (voor 2 partijen is r zeer wrs geen meerderheid.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
En toch lijkt het erop dat ze niet de grootste gaan worden, CDU ligt nog ruim voor in de peilingen.
Idd, politici zijn het schuim der natie, door ligen en bedriegen kom je aan de top, verder hoef je niets te kunnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:53 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Eerdmans en Nanninga. Eersteklas gladjakkers, zelfs Rutte zou zich vies van die twee voelen.
De een hield jarenlang het handje van Baudet vast en de ander van Fortuyn. Verder dan ook totaal geen visie. Behalve meelopen met het gepeupel en zoveel mogelijk geld verdienen als senator, statenlid en gemeenteraadlid.
Het vervelende van macht, is dat het juist díe types aantrekt die er eigenlijk zo ver mogelijk vandaan gehouden moeten worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:06 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Idd, politici zijn het schuim der natie, door ligen en bedriegen kom je aan de top, verder hoef je niets te kunnen.
Terug naar de oudheid: in Griekenland werden de bestuurders door het lot aangewezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |