Over een paar jaar vragen we aan elkaar: Weet jij nog waar je was toen Origami94 van fok ging?quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, gelukkig dat we op de hoogte zijn!
Tots en preejersquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:08 schreef GGMM het volgende:
Dit is echt even een emotioneel momentje voor me
Ik ben voorlopig niet aanspreekbaar
nou maak je me wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het niveau van Braddie en Meloewa ligt, met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, nog altijd kilometers hoger dan een niet nader te noemen vrouwelijke politierechter.
Dat is een goede eigenschap, houd dat vast!quote:
Met het verschil dat Braddie never nooit een studie rechten succesvol af gaat ronden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het niveau van Braddie en Meloewa ligt, met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, nog altijd kilometers hoger dan een niet nader te noemen vrouwelijke politierechter.
Ik geloof niet dat die onnozele dat wel heeft gedaan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Met het verschil dat Braddie never nooit een studie rechten succesvol af gaat ronden.
Wie?quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat die onnozele dat wel heeft gedaan.
Kijk jij?quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is een goede eigenschap, houd dat vast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |