abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 februari 2025 @ 21:10:52 #32
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216671531
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 20:54 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Wat een parel, wat fijn dat hij alsnog een welverdiende tolerantievergunning kreeg.
Tijd dat we de tolerantievergunningverstrekkers gewoon verantwoordelijk gaan houden.
  donderdag 13 februari 2025 @ 21:16:59 #33
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_216671643
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2025 20:55 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Dit is de verantwoordelijkheid van de progressieve politici en rechters die er steeds alles aan doen om dit soort tuig hier te houden.
Waarom, in godsnaam waarom? Waarom wil je dit gajes in Duitsland houden?

Ik kan er echt niet bij. Dan ben je gewoon geen haar beter.
  donderdag 13 februari 2025 @ 21:31:00 #34
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_216671899
Lekker menselijk doen. Uit de categorie "wij hebben geluk gehad dat we hier zijn geboren".

Maar goed. In dit tempo heeft straks elke linkse wel een kennis die is omgekomen bij een aanslag.
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 13 februari 2025 @ 21:37:44 #35
396550 Richestorags
pi_216672060
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2025 21:16 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Waarom, in godsnaam waarom? Waarom wil je dit gajes in Duitsland houden?

Ik kan er echt niet bij. Dan ben je gewoon geen haar beter.
Dit is wat je krijgt in een doorgeslagen feminine samenleving.

Een doorgeslagen masculiene samenleving (Duitsland in 1940) bouwt gigantische fallusobjecten als artillerie, loopt rond in Hugo Boss uniformen, wil de hele wereld overnemen, heeft een industrie die op topniveau presteert en wil alle "üntermenschen" vernietigen. Deze samenleving verklaart alleen lukraak hele groepen mensen tot "üntermensch". Een dictatoriale, keiharde vaderstaat.

Een doorgeslagen feminine samenleving haalt de hele wereld binnen, praat over gendervrije toiletten en transfobie terwijl het land, de industrie en de energievoorziening instort, krijgt niks meer gedaan op het gebied van innovatie en verklaart lukraak complete groepen mensen tot "zielig". Het omgekeerde van de hypermasculiene samenleving, die lukraak mensen tot "ongewenst en/of minderwaardig" verklaart. Een bemoederende, weke, knuffelende moederstaat.

Domineren vs gedomineerd worden.

De echte redpill is de gedachte entertainen dat een alleenheerschappij van Merkel voor de Duitse samenleving net zo erg zou zijn als een dictatuur van de man met de snor. Een dictatuur van Merkel zou voor een implosie zorgen (welke we nu ook al kunnen waarnemen), terwijl de man met de snor voor een explosie heeft gezorgd.

En ja, ik praat bewust in hyperbolen en dualiteiten en extremen. Ik weet dat veel mensen daar niet zo goed op gaan :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Richestorags op 13-02-2025 21:56:50 ]
pi_216672302
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2025 21:37 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dit is wat je krijgt in een doorgeslagen feminine samenleving.

Een doorgeslagen masculiene samenleving (Duitsland in 1940) bouwt gigantische fallusobjecten als artillerie, loopt rond in Hugo Boss uniformen, wil de hele wereld overnemen, heeft een industrie die op topniveau presteert en wil alle "üntermenschen" vernietigen. Deze samenleving verklaart alleen lukraak hele groepen mensen tot "üntermensch". Een dictatoriale, keiharde vaderstaat.

Een doorgeslagen feminine samenleving haalt de hele wereld binnen, praat over gendervrije toiletten en transfobie terwijl het land, de industrie en de energievoorziening instort, krijgt niks meer gedaan op het gebied van innovatie en verklaart lukraak complete groepen mensen tot "zielig". Het omgekeerde van de hypermasculiene samenleving, die lukraak mensen tot "ongewenst en/of minderwaardig" verklaart. Een bemoederende, weke, knuffelende moederstaat.

Domineren vs gedomineerd worden.
Dus Duitsland tijdens de nazi’s was beter dan het Duitsland van nu? Of wat wil je nou zeggen?
Dit, dus.
pi_216672334
Lol, gisteren was er ook nog een granaat in een club gegooid ergens in Fr met 12 gewonden.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_216672349
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 21:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dus Duitsland tijdens de nazi’s was beter dan het Duitsland van nu? Of wat wil je nou zeggen?
Nee dat extreem gaan slecht is welke kant ook.
  donderdag 13 februari 2025 @ 21:55:15 #39
396550 Richestorags
pi_216672375
quote:

[..]
Oké, jij bent al gezakt. Je was ook de eerste die ik in gedachte had die hier niet mee om kon gaan :7
  donderdag 13 februari 2025 @ 21:56:11 #40
396550 Richestorags
pi_216672396
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 21:54 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Nee dat extreem gaan slecht is welke kant ook.
Echt moeilijker dan dit is het niet.
  donderdag 13 februari 2025 @ 21:57:02 #41
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_216672409
quote:

[..]
8)7
  donderdag 13 februari 2025 @ 21:58:40 #42
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_216672440
De NOS is er in elk geval weer als de kippen bij om te melden dat het tóch geen illegale was _O-
pi_216672456
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2025 20:13 schreef Mubassie het volgende:
Check! Het is er weer een.
Een Allah schreeuwer.

Dat hij weg moge rotten tussen de snikkel van Mohammed.
Volgens een user van dit forum is de kans dat een aanslag gepleegd word door een moslim net zo groot als dat de dader een Jehova's getuige is. Sindsdien zijn er in Duitsland alleen al 3 aanslagen geweest. Toevallig was alle keren de dader een Islamitische asielzoeker.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_216672515
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2025 21:58 schreef Mubassie het volgende:
De NOS is er in elk geval weer als de kippen bij om te melden dat het tóch geen illegale was _O-
Voor mijn gevoel maakt dat het juist erger want dan zou hij gescreened en al moeten zijn.
  donderdag 13 februari 2025 @ 22:05:33 #45
396550 Richestorags
pi_216672553
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2025 21:58 schreef Mubassie het volgende:
Inmiddels leven we gewoon echt in een full clown wereld als het om het staats- en MSM medialandschap gaat. Links progressief is de norm (want dat is de hele lichting moderne "journalisten") terwijl op de havermelkenclaves in de grote steden na we allesbehalve links progressief meer zijn.
pi_216672555
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 19:14 schreef matigeuser het volgende:
Wat als er een paar miljoen Nederlanders / Engelsen / Duitsers in Saudi-Arabië gingen wonen.
Wat als mijn tante een piemel had.

En dan ook nog 8 keer geliked. Jezusmina wat een simpelheid.

Wat als Ajax niet in de laatste minuten plaatsing tot de CL finale van 2019 hadden vergooid?
pi_216672575
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 19:19 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Geef eens wat voorbeelden waaruit blijkt dat Hendrik Jan en Pieter islamitische oma's beroven. De wittenboordenoplichters daargelaten.
Ja hier kan ik vrij weinig mee. De OP stelt iets, vervolgens betwist ik het en moet ik het gaan bewijzen.

Maar goed in een feitenvrije discussie en met stellingen wat als kan je ook niet veel
  donderdag 13 februari 2025 @ 22:07:37 #48
396550 Richestorags
pi_216672581
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 22:05 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Wat als Ajax niet in de laatste minuten plaatsing tot de CL finale van 2019 hadden vergooid?
Het kenmerk van beperkte intelligentie is het niet kunnen denken in hypothesen en scenario's. Een ander kenmerk is ridiculisering als het je te veel wordt.
  donderdag 13 februari 2025 @ 22:08:45 #49
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216672607
Jullie overschatten de Islam bij dit soort dadertjes. Het gebeurt eerder ondanks dan dankzij de Islam.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216672659
quote:

[..]

wel de reacties veroordelen maar niet de daad waar de OP om gaat, wederom. :N Typisch, wéér.
pi_216672676
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 19:45 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Dat belooft nog wat voor carnaval.
Daar komt geen auto op op het terrein waar ze in Breda Carnaval vieren hoor.

Overal hekken.

Zo, ongeveer, dit is Oosterhout als voorbeeld.

Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_216672825
quote:

[..]

Met jou valt niet te praten, dat is wel duidelijk. Ik illustreer namelijk precies wat er in dit land aan de hand is, door de situatie om te draaien om zo een andere kijk op de situatie te geven. Wat er in Nederland, en heel West Europa, aan de hand is is geen fictief scenario zoals jouw tante met een piemel.

Als je mijn punt niet wil begrijpen, dan laat maar zitten.
pi_216672836
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 21:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Oké, jij bent al gezakt. Je was ook de eerste die ik in gedachte had die hier niet mee om kon gaan :7
Echt geen idee wat nou je punt is.
Dit, dus.
pi_216672843
quote:
15s.gif Op donderdag 13 februari 2025 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
we are here to stay.
Waarom eigenlijk? Vind je het fijn om te wonen tussen kafirs? Tussen varkensvlees etende, kerstmis vierende, homohuwelijk accepterende, alcoholdrinkende ongelovigen? Die hun vrouwen niet inpakken en gewoon halfnaakt over straat laten gaan? Of het grijze kutweer 7 maanden per jaar? Of het gebrek aan natuur?

Wat is er nou precies zo fijn aan dit land voor moslims?
pi_216672897
quote:
15s.gif Op donderdag 13 februari 2025 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Jullie overschatten de Islam bij dit soort dadertjes. Het gebeurt eerder ondanks dan dankzij de Islam.

:{²
Haha. Ja en dat ze altijd Allah Hu Akbhar roepen voordat ze ongelovigen neersteken, de keel doorsnijden, onthoofden, op inrijden, zichzelf opblazen op een metrostation, etc.. En dat ze uit islamitische landen komen. En dat ze op hun social media allemaal posts liken van imam's in het arabisch. En dat ze dingen posten als 'moge allah ervoor zorgen dat alle ongelovigen niet meer bestaan'. Dat heeft natuurlijk allemaal NIKS met de islam te maken. En zeker niet het feit dat ze altijd zoveel mogelijk blanke ongelovige autochtonen willen afmaken. Dat is allemaar puur toeval en heeft niets met de islam te maken.

Dit LIJKT natuurlijk alleen maar zo, de afgelopen TIG aanslagen in West Europa.

En ja hoor, gaslight ons nog maar even meer. De oplossing hiervoor is natuurlijk niet minder islam, maar NOG MEER ISLAM. Hahah. Het zou bijna grappig zijn als het niet zo fucking triest was dat er zoveel leed, dood en verderf wordt gezaaid op onze bodem door die verdomde tyfus islam.
  donderdag 13 februari 2025 @ 22:28:55 #56
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216672903
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 22:24 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Waarom eigenlijk? Vind je het fijn om te wonen tussen kafirs? Tussen varkensvlees etende, kerstmis vierende, homohuwelijk accepterende, alcoholdrinkende ongelovigen? Die hun vrouwen niet inpakken en gewoon halfnaakt over straat laten gaan? Of het grijze kutweer 7 maanden per jaar? Of het gebrek aan natuur?

Haha. Er wordt al minder varkensvlees gegeten op bedrijfsfeesten, net zoals alcohol naar de achtergrond verdwijnt. De media hebben het al over de ‘feestdagen’, verstopeieren en binnenkort is het voorjaarsvakantie. Topless is iets van de jaren 70.80,90 en zie je niet meer. Net als naakte kunst in gemeentehuizen.
De islam is helemaal niet in het defensief
The End Times are wild
  donderdag 13 februari 2025 @ 22:29:32 #57
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216672918
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 22:28 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Haha. Ja en dat ze altijd Allah Hu Akbhar roepen voordat ze ongelovigen neersteken, de keel doorsnijden, onthoofden, op inrijden, zichzelf opblazen op een metrostation, etc.. En dat ze uit islamitische landen komen. En dat ze op hun social media allemaal posts liken van imam's in het arabisch. En dat ze dingen posten als 'moge allah ervoor zorgen dat alle ongelovigen niet meer bestaan'. Dat heeft natuurlijk allemaal NIKS met de islam te maken. En zeker niet het feit dat ze altijd zoveel mogelijk blanke ongelovige autochtonen willen afmaken. Dat is allemaar puur toeval en heeft niets met de islam te maken.

Dit LIJKT natuurlijk alleen maar zo, de afgelopen TIG aanslagen in West Europa.

En ja hoor, gaslight ons nog maar even meer. De oplossing hiervoor is natuurlijk niet minder islam, maar NOG MEER ISLAM. Hahah. Het zou bijna grappig zijn als het niet zo fucking triest was dat er zoveel leed, dood en verderf zou worden gezaaid op onze bodems door die verdome tyfus islam.
Net zoals de oplossing voor het falen van Europa altijd met Europa is
The End Times are wild
pi_216672949
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 22:28 schreef LXIV het volgende:

[..]
Haha. Er wordt al minder varkensvlees gegeten op bedrijfsfeesten, net zoals alcohol naar de achtergrond verdwijnt. De media hebben het al over de ‘feestdagen’, verstopeieren en binnenkort is het voorjaarsvakantie. Topless is iets van de jaren 70.80,90 en zie je niet meer. Net als naakte kunst in gemeentehuizen.
De islam is helemaal niet in het defensief
Ooh nee varkensvlees!
pi_216672955
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 18:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het is de Religie van de Vrede wederom.
Wie heeft ooit verzonnen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_216672977
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 18:47 schreef Loverboii het volgende:

[..]
laat ze maar om hun godje roepen, die heeft zijn kracht hier bijna verloren
Ja?
En waar is de onze dan?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 13 februari 2025 @ 22:53:18 #61
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216673297
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 22:24 schreef matigeuser het volgende:

[..]

de kinderbijslag.
pi_216673408
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 22:11 schreef Prego het volgende:

[..]
wel de reacties veroordelen maar niet de daad waar de OP om gaat, wederom. :N Typisch, wéér.
Mag ik vragen wie jij bent om voor mij te bepalen dat ik iets moet veroordelen of niet?

En ja het niveau van debat waaronder jij aan meedraagt keur ik inderdaad af. Dit is schoolplein niveau.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')