Of aan Wicky, die hoor je ook niet zeurenquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat Jordy de telefoon oppakt als hij gaat en dat het een kledingkast token is, die hij dan aan Jane geeft. Die Eva blijft zeuren, maar ga dan buiten zitten.
Wicky hoort bij het kamp Elsa, die moet het zelf maar doenquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of aan Wicky, die hoor je ook niet zeuren
Zo erg als dat van Jordy zal het niet wordenquote:
Gok Jordy ???quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:00 schreef OmaJacky het volgende:
Eva had het over iemand die helemaal niet vrijgevig is. Maar hoorde niet over wie.
Die Eva die ik geen ene reet zie uitspoken daarzo, behalve languit op de bank liggen of op verkeerde momenten in een gesprek binnenkomen.
Afwassen bv zie ik haar nooit doen.
Ik begreep dat Pootje er een opleiding/ cursus voor gevolgd heeft? Maar kan me vergissenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo erg als dat van Jordy zal het niet worden
Een deeltje maar zoietsquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begreep dat Pootje er een opleiding/ cursus voor gevolgd heeft? Maar kan me vergissen
Nu zijn coupe bloempot nogquote:
Heb ik hem ook horen zeggen inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begreep dat Pootje er een opleiding/ cursus voor gevolgd heeft? Maar kan me vergissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |