SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik heb daar ooit een gehoortest gedaan, maar na een week begonnen ze al te bellen of ik nog interesse had. Maar ik moest eerst die hele mallemolen door van KNO-arts en audioloog, dus dat zou sowieso een tijdje duren, vooral midden in corona. En toch elke week blijven bellenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schoonenberg is toch van de gehoorapparaten? Dus wel logisch dat die niet bellen.
Ja. Mijn klanten bellen mij. Gelukkig gaat het meeste via de mail.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:35 schreef Crack_ het volgende: [..] jij had ook echt klantencontact toch, dan is het wel belangrijk
Daar zou je voor de grap eens ‘onderzoek’ naar moeten doen dan kom je in een soort zwart gat van mormoons influencer life.quote:
Zou bellenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
Maar goed bijna niemand belt me prive... en die enkele keer dat ik gebeld wordt door een onbekend nummer is het terecht dat ik gebeld wordt en geen spam. maar gewoon iets waarvan ik het nummer geen zin heb om op te slaan
Nou volgens mij niet. Dit zijn gewoon bekakte rijke moeders.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
@:Ama
Bekijk deze YouTube-video
dat zijn geen grappenquote:
dan neem ik gewoon op met ja hallo, en hoor ik dat jij het bent en zeg ik ja doeiquote:
Same + ik vind het irritant als mensen zo hun vraag voor je neerleggen en daar meteen een antwoord op verwachten of verwachten dat jij op dat moment tijd hebt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik geen zin heb neem ik ook niet op. Er zijn er een aantal waar je dan vervolgens tergend lang mee aan de telefoon hangt en daar heb ik geen zin in.
Ik heb wel dat op Disney gekeken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar zou je voor de grap eens ‘onderzoek’ naar moeten doen dan kom je in een soort zwart gat van mormoons influencer life.
Bizarre wereld.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn mobiele nummer geef ik nergens op en een huistelefoon heb ik al jaren niet meer.
als ze ergens zeuren om een nummer in te vullen geef ik die van een prepaidkaartje waar nog 90 euro tegoed op staat omdat ik toen voor 5 euro 50 beltegoed kreeg bij hun en er iets fout ging met het aanmelden waardoor dat tegoed er dubbel op kwam. 1 keer in de 3 maand sms ik daarmee naar mn eigen nummer zodat dat prepaidkaartje actief blijft
Dit was dus werktelefoon, niet privé.quote:
en de nieuwe eigenaar van dat nummer maar mopperenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
dat nummer blijft voor eeuwig in mijn geheugen
mamaquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die van anderen regelmatig?
[..]
mama![]()
![]()
Is niet haar nummerquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de nieuwe eigenaar van dat nummer maar mopperen
Straks wordt dat nummer weer doorgegevenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Bij verplicht nummer invoeren waar ik de meerwaarde niet van zie geef ik ze mijn moeders nummer
Die is al een tijdje dood en dat nummer blijft voor eeuwig in mijn geheugen
Of 0612345678
ik doe niet aan werktelefoon. dat gaat allemaal via voip en teams... voip voor klanten... die neem ik standaard wel op... en teams voor collega's... daarvan druk ik nog wel eens mensen weg en vraag typen wat er aan de hand is... want vanuit het niets bellen vind ik irritant. typ je verhaal maar of vraag op zn minst of ik tijd hebquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Dit was dus werktelefoon, niet privé.
nummer nog bij jullie actief?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is niet haar nummer
Is mijn moeders nummer
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Belicht dat ook enigszins de ‘dark side’?
hahaha echt lekker!!!!!11!!!quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:42 schreef Ama het volgende:
Lekker ze eisen levenslang tegen Richard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |