SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nou ja.. Ik vind 200 Kilometer op dagelijkse basis rijden erg veelquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was dus exact de insteek: er zijn duidelijk een flinke lading mensen die een ander beeld bij "normale afstanden" hebben dan jij als alleen vakanties blijkbaar zo ver zijn.
Tering.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Hell, ik heb net een periode achter de rug dat ik zo ongeveer wekelijks naar Duitsland moest. Dat rijden kost al tijd genoeg, dan ook nog eens een uur extra om te laden zou echt schijtirritant worden.
Oh, sorry, ik zag 'm dichtgaan en zag geen posts na de mijne, dus ik dacht dat ik 'm had dichtgeflikkerd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:04 schreef Strani het volgende:
Dit was ff te snel voor een topickaap @:ijsdraakje
Duitsland ook echtquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Hell, ik heb net een periode achter de rug dat ik zo ongeveer wekelijks naar Duitsland moest. Dat rijden kost al tijd genoeg, dan ook nog eens een uur extra om te laden zou echt schijtirritant worden.
Doe ik elke maand als m'n baarmoeder weer dreigt te 0exploderen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:04 schreef UitStraling het volgende:
Bestaat het woord womansplaining al eigenlijk?
Ik noem dat ook wel eens leraresjeskift.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe ik elke maand als m'n baarmoeder weer dreigt te 0exploderen.
Oké dan is het je vergeven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik zag 'm dichtgaan en zag geen posts na de mijne, dus ik dacht dat ik 'm had dichtgeflikkerd.
de fout zit hem denk ik in denken dat mensen geen 200 km per dag rijden en dus ook wel zo'n auto kunnen aanschaffen 'want je rijdt alleen zoveel km tijdens vakanties' dat is dus allemaal niet zoquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:05 schreef Strani het volgende:
Anyway nog even over de onenigheid, het ging me er niet om dat men het wel of niet eens moest zijn met wat @:grotetijd zei, maar dat z'n post verkeerd werd uitgelegd (een groot deel van z'n eerste post hierover werd genegeerd).
Ik las serieus kleien en het klonk logisch bij jou.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:05 schreef bitterbal het volgende:
K heb echt zon zin om weer te kiten
Da's dus precies het punt, dat het niet in jouw belevingswereld past, maakt het niet onwaar of ongebruikelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja.. Ik vind 200 Kilometer op dagelijkse basis rijden erg veelKan mij niet voorstellen dat veel mensen dit doen..
Vakanties zijn over het algemeen wel flinke afstanden ja. Ken weinig mensen in elk geval die zulke afstanden wekelijks rijden, zeg maar. Je hebt ze er wel bij, maar dat is niet het gross volgens mij.
Ja. Of ja, moest niet, maar had m'n eigen voorkeur.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Duitsland ook echtmoest je op en neer?
Ja had daarmee meteen gereageerd en we hadden allemaal veel sneller verder kunnen gaan met ons levenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de fout zit hem denk ik in denken dat mensen geen 200 km per dag rijden en dus ook wel zo'n auto kunnen aanschaffen 'want je rijdt alleen zoveel km tijdens vakanties' dat is dus allemaal niet zo
Het maakt mij ook niet veel of mensen het met mij eens/oneens zijn vaak. Maar er is een verschil tussen begrijpend lezen en iemand begrijpen. En in dit geval werd er een beetje vluchtig over m'n post heen gelezen heb ik 't idee en er word een reactie uitgegooid terwijl diegene misschien niet helemaal het punt ziet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:05 schreef Strani het volgende:
Anyway nog even over de onenigheid, het ging me er niet om dat men het wel of niet eens moest zijn met wat @:grotetijd zei, maar dat z'n post verkeerd werd uitgelegd (een groot deel van z'n eerste post hierover werd genegeerd).
heb je je leven on hold gezet hiervoor?!quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja had daarmee meteen gereageerd en we hadden allemaal veel sneller verder kunnen gaan met ons leven
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja had daarmee meteen gereageerd en we hadden allemaal veel sneller verder kunnen gaan met ons leven
Ja ik hecht super veel waarde aan jouw postsquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je je leven on hold gezet hiervoor?!![]()
![]()
Het gejank "is het omdat ik het post" helpt daar ook niet bij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Dat dus. Het word zo onnodig lang gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |