Qoute eens waar ik het over de Apple hardware heb?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je had het er over dat AI op Apple HW niet goed werkt toch?
Nu heb je het over Siri.
Je hebt dus eigenlijk geen idee,
Je hebt het over AI integratie, dan heb het toch over HW, OS en Applicaties?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:13 schreef dop het volgende:
[..]
Qoute eens waar ik het over de Apple hardware heb?
Maar maak er gerust je eigen verhaal van.
Volgens mij ben ik duidelijk genoeg.
Als je het dan toch niet snapt zoek dat dan vooral bij jezelf.
Misschien moet je eerst een googlen wat met AI integratie bedoeld wordt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je hebt het over AI integratie, dan heb het toch over HW, OS en Applicaties?
Veel plezier verder op je zolderkamertjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:16 schreef dop het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst een googlen wat met AI integratie bedoeld wordt.
Heeft weinig met hardware temaken.
En op software Niveau is Apple daar in bepaald geen koploper
Ik kan er weinig aan doen dat jij nukkig wordt als Apple niet in alles de beste is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Veel plezier verder op je zolderkamertje
Als inhoudelijk wil Discussie voeren kan je terugkomen met inhoudelijk postsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:29 schreef dop het volgende:
[..]
Ik kan er weinig aan doen dat jij nukkig wordt als Apple niet in alles de beste is.
Ik zal er niet om huilen maar succes verder.
Fijn dat je dat even komt meldenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:38 schreef Donkergroen het volgende:
Nu wil ik al helemaal geen apple meer
En in China viel een zak rijst omquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:38 schreef Donkergroen het volgende:
Nu wil ik al helemaal geen apple meer
Niet nodig mijn punt is volledig duidelijk, en over jouw mening hoeven we verder niet te discussiėren, die is volledig voor jouw rekening, en die mag je gewoon hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:34 schreef ook Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als inhoudelijk wil Discussie voeren kan je terugkomen met inhoudelijk posts
Ze doen me altijd aan Vegans denken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:19 schreef Raw85 het volgende:
Ik heb het liefst zo min mogelijk mensen met een Android telefoon in m’n buurt
Je bent niet in staat je punt te definieren, je gebrek daar aan wijdt je aan de onwetendheid van anderen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:05 schreef dop het volgende:
[..]
Niet nodig mijn punt is volledig duidelijk, en over jouw mening hoeven we verder niet te discussiėren, die is volledig voor jouw rekening, en die mag je gewoon hebben.
Best grappig, je reageert op mij zonder 1 inhoudelijke post, begint zelf over, dat ik totaal geen idee heb. En nu ben ik de geen die het aan jouw onwetendheid wijdt?.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je bent niet in staat je punt te definieren, je gebrek daar aan wijdt je aan de onwetendheid van anderen.
iPhone is het beste manquote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:19 schreef dop het volgende:
[..]
Best grappig, je reageert op mij zonder 1 inhoudelijke post, begint zelf over, dat ik totaal geen idee heb. En nu ben ik de geen die het aan jouw onwetendheid wijdt?.
Ik had toch duidelijk gezegd dat je een eigen mening mag hebben, helemaal prima verder.
Als jij vind dat een iPhone op alle vlakken de beste telefoon is dan neem je podium.
Ik hoef daar verder niet uitgebreid over in discussie.
Grote afknapper inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:19 schreef Raw85 het volgende:
Ik heb het liefst zo min mogelijk mensen met een Android telefoon in m’n buurt
Man leer eens Nederlands. Of leer Siri Nederlands. Nuff said.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 07:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je bent niet in staat je punt te definieren, je gebrek daar aan wijdt je aan de onwetendheid van anderen.
Correct, je kwam met de opmerking " Wil je een goed werkende AI integratie die werkt, dan moet je nu niet bij Apple zijn." die je niet verder wist te onderbouwen dan met ja maar Siri. Je wist zelfs je definitie van AI integratie niet te onderbouwenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:19 schreef dop het volgende:
[..]
Best grappig, je reageert op mij zonder 1 inhoudelijke post, begint zelf over, dat ik totaal geen idee heb. En nu ben ik de geen die het aan jouw onwetendheid wijdt?.
Ik zeg dat je wat roept en het niet weet te onderbouwenquote:Ik had toch duidelijk gezegd dat je een eigen mening mag hebben, helemaal prima verder.
Je had het over Apple en AI, nu over de iPhone, Focus!quote:Als jij vind dat een iPhone op alle vlakken de beste telefoon is dan neem je podium.
Ik hoef daar verder niet uitgebreid over in discussie.
Mensen die niets inhoudelijks te melden hebben zeuren over gramaticaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:30 schreef Donkergroen het volgende:
[..]
Man leer eens Nederlands. Of leer Siri Nederlands. Nuff said.
moet ik je werkelijk gaan vertellen dat siri ook gebruik maakt van Ai en dat Apple er voor kiest om in eerste instantie dit niet in het Nederlands te ondersteunen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Correct, je kwam met de opmerking " Wil je een goed werkende AI integratie die werkt, dan moet je nu niet bij Apple zijn." die je niet verder wist te onderbouwen dan met ja maar Siri. Je wist zelfs je definitie van AI integratie niet te onderbouwen
[..]
het topic gaat over de iPhone, je weet vast dat Apple daar een maker van is, ik kan het echt niet helpen dat je zo makkelijk in de war raakt.quote:
Joh je zou eens wat meer kunnen lezen over de nieuwste iPhones, dan wist je gewoon dat het nog niet allemaal op punt is, niet erg en het gaat vast goed komen.quote:Duidelijk gevalletje van Mauvaise foi, niet willen toegeven dat je je voet in je mond stak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |