abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 februari 2025 @ 14:22:35 #176
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216664919
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 13:57 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je hoeft niet de focus te leggen op "radicale islam". Je legt de focus op radicalisering. Dat zijn vaak mensen die niets te verliezen hebben, in de problemen zitten, chantabel zijn.

Daarnaast hou je externe invloeden in de gaten, eventueel zet je infiltranten in.
Ik kan daar echt niets op tegen hebben.

Islam is prima, extremisme van welke kant dan ook, niet.
Behalve radicalisering mag er ook aandacht komen voor kansloosheid iha. Als iemand binnenkomt en binnen de korte periode van residentie alleen maar vervelend gedrag laat zien, dan is het gewoon klaar met je verblijfsvergunning na X misdrijven of eentje van categorie Y. Jammer van het vluchtelingenstatus, maar voor jou een ander.

Ook dat zou bijdragen aan heel veel draagvlak voor immigranten. Dit soort excessen als een aanslag halen de media, maar de kleinere dingen die een gemeenschap continu tergen slopen ook elke goodwill terwijl er genoeg immigranten zijn die zich wel kunnen en willen gedragen.
  donderdag 13 februari 2025 @ 14:27:16 #177
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216664982
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:18 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
...

Maar goed mensen stemmen dan anoniem in het hokje op partijen als de pvv en het afd. Waar vervolgens heel politiek correct Nederland heeeel verbaasd over is.
Elders noemde ik vandaag al kast-PVV'ers.

[ Bericht 10% gewijzigd door Eightyone op 13-02-2025 17:03:05 ]
  Forum Admin donderdag 13 februari 2025 @ 14:28:54 #178
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216665007
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:22 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Behalve radicalisering mag er ook aandacht komen voor kansloosheid iha. Als iemand binnenkomt en binnen de korte periode van residentie alleen maar vervelend gedrag laat zien, dan is het gewoon klaar met je verblijfsvergunning na X misdrijven of eentje van categorie Y. Jammer van het vluchtelingenstatus, maar voor jou een ander.

Ook dat zou bijdragen aan heel veel draagvlak voor immigranten. Dit soort excessen als een aanslag halen de media, maar de kleinere dingen die een gemeenschap continu tergen slopen ook elke goodwill terwijl er genoeg immigranten zijn die zich wel kunnen en willen gedragen.
Die les is wel een beetje getrokken in Nederland heb ik het idee. Leuk, om mensen op humanitaire gronden asiel te verlenen. Ze worden echter niet gelukkig laat staan productief als ze in een flatje 9 hoog achter in een pauper buurt worden geplaatst. Al helemaal niet als dat zich ophoopt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 13 februari 2025 @ 14:29:00 #179
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216665009
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
AfD hoeft helemaal geen campagne te voeren zo.
Nee, sad. Ook dit is dus gewoon weer niet daadkrachtig aangepakt door de autoriteiten.
  donderdag 13 februari 2025 @ 14:29:14 #180
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_216665014
Ik denk dat we misschien sneller dan iemand ook maar verwacht een enorme afbraak van internationale verdragen, mensenrechten en coöperatie gaan zien. De wereld gaat turbulente decennia tegemoet. Wmb moet Europa als één blok effectief samenwerken op de gebieden die er echt toe doen, defensie, buitenlandse zaken, immigratie, interne veiligheid en stimuleren van de economie en nuttige innovatie om zo sterk mogelijk te staan tegenover wie dan ook.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 13 februari 2025 @ 14:30:59 #181
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216665039
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Verdere info: het blijkt te gaan om een uitgeprocedeerde Afghaan die te horen had gekregen dat hij Duitsland moest verlaten, maar die niet actief uitgezet werd. Verder had hij meerdere delicten op zijn naam onder meer voor diefstal, geweld en drugsdelicten. Ook was het bekend dat hij regelmatig Islamitische teksten verspreidde.

De hele bingokaart weer vol dus.
Wat ik me (serieus) afvraag:

Deze man wordt nu veroordeeld en laten we aannemen dat dat een langdurige straf is van wellicht 10 jaar?
Dan leeft hij dus 10 jaar langer in Duitsland, leert hij de taal wat beter, en zou je kunnen zeggen dat hij wat meer integreert.

Ergens heb ik het idee dat zo'n man dan alsnog na zo'n lang verblijf gewoon in Duitsland blijft. Immers hij krijgt ook nog een periode van reclassering en in die periode moet hij ook nog een huis aangeboden krijgen want anders vraag je weer om problemen.

Ik heb dus geen idee hoe dat traject er aan het eind uitziet, maar het zou me niets verbazen als hij op deze manier zijn verblijf in Duitsland toch nog zeker stelt.

Weet iemand hoe dat echt zit en werkt?
pi_216665061
Ja Afghanistan zal ‘m wel niet terugnemen en Duitsland kan ze niet dwingen.

Daarom werd die ook niet ‘actief’ uitgezet. Zie je bij die vlogs van Jan Willem ook altijd. Vinden ze iemand die illegaal is maar kunnen ze er niks mee want kan niet uitgezet worden. Dus vrijelijk stelen en misbruiken van de maatschappij.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 13 februari 2025 @ 14:35:27 #183
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_216665121
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:30 schreef Tengano het volgende:

[..]

Deze man wordt nu veroordeeld en laten we aannemen dat dat een langdurige straf is van wellicht 10 jaar?
Dan leeft hij dus 10 jaar langer in Duitsland, leert hij de taal wat beter, en zou je kunnen zeggen dat hij wat meer integreert.

Ergens heb ik het idee dat zo'n man dan alsnog na zo'n lang verblijf gewoon in Duitsland blijft. Immers hij krijgt ook nog een periode van reclassering en in die periode moet hij ook nog een huis aangeboden krijgen want anders vraag je weer om problemen.

Ik heb dus geen idee hoe dat traject er aan het eind uitziet, maar het zou me niets verbazen als hij op deze manier zijn verblijf in Duitsland toch nog zeker stelt.

Hangt er van af. Welke mensen komt hij voornamelijk tegen in de bak?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 13 februari 2025 @ 14:36:32 #184
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_216665141
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:30 schreef Tengano het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, die hangt godsganse dag met zijn islamitische vriendjes in de bajes. Wordt volledig gefaciliteerd, gebedsruimte, imam erbij, koran studie etc. etc. Spreekt over 10 jaar nog nauwelijks Duits.

Wordt dan ongewenst verklaard zonder Duits paspoort en loopt zo de Duitse straat op. Want gEeN cApAcItEiT, lAnD vAn HeRkOmSt nEeMt nIeT tERuG
  donderdag 13 februari 2025 @ 14:38:38 #185
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216665169
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:32 schreef RipCity het volgende:

Daarom werd die ook niet ‘actief’ uitgezet. Zie je bij die vlogs van Jan Willem ook altijd. Vinden ze iemand die illegaal is maar kunnen ze er niks mee want kan niet uitgezet worden. Dus vrijelijk stelen en misbruiken van de maatschappij.
Omdat wij ons wel aan de regels blijven houden en zij/andere landen niet.

Zo'n spelletje moet je niet blijven spelen.
  donderdag 13 februari 2025 @ 14:44:33 #186
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_216665260
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:38 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Omdat wij ons wel aan de regels blijven houden en zij/andere landen niet.

Zo'n spelletje moet je niet blijven spelen.
Het zou me niet verbazen als we binnen 10 jaar eventueel weer de doodstraf gaan invoeren, afhankelijk van hoe erg alles in de soep loopt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 13 februari 2025 @ 14:45:22 #187
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216665276
En zo iemand mag ook nooit meer een rijbewijs krijgen.
pi_216665285
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:32 schreef RipCity het volgende:

En dat allemaal omdat Merkel zo verzot was op vreemdelingen.
pi_216665301
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 11:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Walgelijk :( ik hoop dat de Duitsers hier korte metten mee weten te maken. Dit verdienen ze niet.
Het komt ze toe.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_216665309
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Die les is wel een beetje getrokken in Nederland heb ik het idee. Leuk, om mensen op humanitaire gronden asiel te verlenen. Ze worden echter niet gelukkig laat staan productief als ze in een flatje 9 hoog achter in een pauper buurt worden geplaatst. Al helemaal niet als dat zich ophoopt.
Wat is er mis met een flatje 9 hoog achter? We hebben er toch ook geen enkel probleem mee de witte autochtone bevolking daar te laten zitten? En die moet er nog zelf voor betalen ook.
  donderdag 13 februari 2025 @ 14:48:13 #191
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_216665325
Another day anaother chance to wegkijken
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_216665338
quote:
16s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Another day anaother chance to wegkijken
We hebben gewoon meer betonblokken nodig om wegen af te sluiten, dat is de enige echte oplossing.
  Forum Admin donderdag 13 februari 2025 @ 14:50:24 #193
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216665350
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Wat is er mis met een flatje 9 hoog achter? We hebben er toch ook geen enkel probleem mee de witte autochtone bevolking daar te laten zitten? En die moet er nog zelf voor betalen ook.
Iets met sociaal economische situatie. De ene noemen we tokkies...
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216665353
Het was een moslim zeker.. die verdwaald was zeker..

Ach ja, altijd hetzelfde liedje met die ontzettend fijne mensen
pi_216665362
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 13:57 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je hoeft niet de focus te leggen op "radicale islam". Je legt de focus op radicalisering. Dat zijn vaak mensen die niets te verliezen hebben, in de problemen zitten, chantabel zijn.

Daarnaast hou je externe invloeden in de gaten, eventueel zet je infiltranten in.
Ik kan daar echt niets op tegen hebben.

Islam is prima, extremisme van welke kant dan ook, niet.
Kijk, daar ga je de fout al in: Islam is niet prima. Het is een zeer gewelddadige ideologie. Dat gelukkig de meeste moslims deze ideologie niet zo letterlijk volgen is vers twee.

Verder denk ik dat de capaciteit van de inlichtingendiensten veel te klein zal blijven om een zo grote groep echt te volgen. Nog afgezien van dat de wet heel weinig handvatten biedt om preventief op te treden.
  donderdag 13 februari 2025 @ 14:55:21 #196
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216665398
Ik pleit voor een uitbreiding van het theorie examen; met concrete verduidelijkingen dat zulks in het Westen niet wenselijk is.
  donderdag 13 februari 2025 @ 14:58:17 #197
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_216665425
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:50 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Weinig tokkies die aanslagen plegen ondanks hun ongelukkige situatie 3 hoog achter.
  donderdag 13 februari 2025 @ 15:00:45 #198
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216665449
Mevrouw Stemband, wat heeft u nu geleerd?
pi_216665455
Bizar hoe snel het Nederlandse nieuws hierover berichtte. Nog bijna voor lokaal nieuws. Ook ander soort berichtgeving: in het Duitse nieuws ging men er langer van uit dat het geen opzet was (eerste uur of zo) terwijl dat uit de Nederlandse berichtgeving anders klonk (opzettelijk).

Met dit soort berichten is het Nederlandse nieuws altijd net wat "opener". In DE worden minder filmpjes getoond (bijv. dat wat door nos.nl getoond wordt zie je niet op Duitse nieuwssites. Zelfde toen tijdens die aanslag op die kerstmarkt afgelopen december.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_216665476
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 14:50 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
De ene noemen we tokkies, schelden we verrot omdat ze PVV stemmen uit onvrede met hun situatie, zetten we weg als domrechts omdat ze ageren tegen het feit dat Mo de Vluchteling op alle fronten voorrang krijgt, maar vervolgens gebruiken we dezelfde sociale economische situatie van Mo de Vluchteling om zijn criminele inslag goed te praten.

Beetje dubbel he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')