Omdat dit als een kans wordt gezien om in de bres te springen voor de Islam. Daarom negeren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je werkelijk denkt dat er hier ook maar iemand rondloopt die denkt "oh hey een aanslag van moslims is walgelijk maar een eenzame rukker in Zweden mag een school overhoop knallen" ben jij echt de meest domme en walgelijke user van Fok! tegelijk.
Het gaat niet om het ene event vs her andere. Waarom altijd die pathologische behoefte aan whataboutisms? Het gaat om de context, aantallen en het patroon.
Toen in de jaren '70 linkse intellectuelen het Christendom begonnen aan te vallen, had je toen ook van die achterlijke figuren die elke keer "JA MAAR Christendom", "veroordeel jij ook Saudi-Arabië" begonnen te blaten.
De tandjes.
Een aanslag van "rechtse sukkels"quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:31 schreef matigeuser het volgende:
Derhalve ook van rechtse sukkels
Ja hier kan ik vrij weinig mee. Alsof Nederlandse boefjes niet stelen van oude vrouwtjes. Wat een generalisaties.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:31 schreef matigeuser het volgende:
Ik kijk echter naar het grote plaatje en zie voortdurend dat moslims met haat gevuld zijn jegens de ongelovige infidel. Dit uit zich in regelmatige aanslagen (het zijn er echt veel inmiddels), maar ook in 'hatecrimes' die dagelijks plaatsvinden. Zo stelen ze altijd van onze oude vrouwtjes, niet van hun eigen. Zo spugen op onze straat, niet als ze in Marokko zijn bv. Ze zoeken ruzie met onze jongens 's avonds op straat, niet met hun eigen. Ze zeggen 'hey psst hoertje' tegen onze vrouwen, niet tegen hun eigen. Ze randen aan en verkrachten onze vrouwen, niet hun eigen. Dagelijks zijn er tientallen gevallen van discriminerende acties van moslims tegen niet-moslims.
Ah mooi. Ruilhandel in terrorisme.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:25 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Sure.
Veroordeel je dan ook de aanslag in Zweden van extreem-rechts?
Ik zou het fijn vinden als whataboutisms gewoon weggemod worden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Omdat dit als een kans wordt gezien om in de bres te springen voor de Islam. Daarom negeren.
Oh, zeker wel. Moslims vechten mekaar de tent uit. En in bijvoorbeeld Egypte hebben meer dan 90% van de vrouwen te maken gehad met een vorm van seksuele intimidatie.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:31 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ze zoeken ruzie met onze jongens 's avonds op straat, niet met hun eigen. Ze zeggen 'hey psst hoertje' tegen onze vrouwen, niet tegen hun eigen. Ze randen aan en verkrachten onze vrouwen, niet hun eigen.
quote:
Ook wel. Maar begin eens met scrollen:quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:34 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Een aanslag van "rechtse sukkels"
[..]
Ja hier kan ik vrij weinig mee. Alsof Nederlandse boefjes niet stelen van oude vrouwtjes. Wat een generalisaties.
Deze ging maar 50/60 of zo, dacht ik gelezen te hebben? Iedereen weet dat er pas sprake is van een aanslag als die met 80+ ging.quote:
Er is niks meer in het midden. Qua partij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik kan gewoon heel slecht tegen zulk gedachtegoed. Je kunt het leven niet indelen in links of rechts.
13 februari.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:58 schreef havanagila het volgende:
De hoeveelste is dit nou eigenlijk?
Natuurlijk vechten moslims elkaar de tent uit. Het is een religie die geen vrede propageert, in tegenstelling tot het Jaïnisme of Zoroastrisme. In Egypte zijn geen minderheden meer om lastig te vallen, de Kopten zijn al verdreven naar enclaves en/of uitgemoord. Zodra er anderen zijn, worden die eerst lastiggevallen. Dit patroon zag je ook in Syrië. Eerst de minderheden (Alawieten, Christenen, Druzen, Koerden) daarna elkaar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
Oh, zeker wel. Moslims vechten mekaar de tent uit. En in bijvoorbeeld Egypte hebben meer dan 90% van de vrouwen te maken gehad met een vorm van seksuele intimidatie.
Ja, er is zekers te weten een cultuurprobleem, veelal onder moslims. Nee, dat komt niet omdat de koran (=islam) dat zegt.
Wat moet je he? Nou? Matten?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
@:xpompompomx rechtse rukkert
Een aanrijding kan ook opzettelijk zijnquote:
Het blijft een opmerkelijke woordkeuze van de NOS.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een aanrijding kan ook opzettelijk zijn
Mag hopen dat na de gevangenisstraf er regelrecht een vlucht naar Afghanistan geboekt wordt voor zo'n figuur en ie dan met dwang uitgezet wordt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat ik me (serieus) afvraag:
Deze man wordt nu veroordeeld en laten we aannemen dat dat een langdurige straf is van wellicht 10 jaar?
Dan leeft hij dus 10 jaar langer in Duitsland, leert hij de taal wat beter, en zou je kunnen zeggen dat hij wat meer integreert.
Ergens heb ik het idee dat zo'n man dan alsnog na zo'n lang verblijf gewoon in Duitsland blijft. Immers hij krijgt ook nog een periode van reclassering en in die periode moet hij ook nog een huis aangeboden krijgen want anders vraag je weer om problemen.
Ik heb dus geen idee hoe dat traject er aan het eind uitziet, maar het zou me niets verbazen als hij op deze manier zijn verblijf in Duitsland toch nog zeker stelt.
Weet iemand hoe dat echt zit en werkt?
Want zo'n figuur zal zonder rijbewijs niet meer in een auto stappen, denk je?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:45 schreef Tengano het volgende:
En zo iemand mag ook nooit meer een rijbewijs krijgen.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je werkelijk denkt dat er hier ook maar iemand rondloopt die denkt "oh hey een aanslag van moslims is walgelijk maar een eenzame rukker in Zweden mag een school overhoop knallen" ben jij echt de meest domme en walgelijke user van Fok! tegelijk.
Misschien kan iets geregeld worden dat ze daar een gevangenisstraf uitzitten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:12 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Mag hopen dat na de gevangenisstraf er regelrecht een vlucht naar Afghanistan geboekt wordt voor zo'n figuur en ie dan met dwang uitgezet wordt.
En dat laatste, dat zou de standaard moeten zijn voor criminele asielzoekers en/of uitgeprocedeerden. Door het niet uitzetten dwing je mensen de illegaliteit in met alle gevolgen van dien.
Rare manier om heldenontvangst te spellen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien kan iets geregeld worden dat ze daar een gevangenisstraf uitzitten.
Dan zijn dit soort fratsen zo afgelopen. Dan gaan ze letterlijk aan de ketting op water en brood.
Nou na dat filmpje hoef je niet meer te gokken of het een Moslim is.quote:
Veel mensen tegelijk raken, denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:37 schreef OmniRocket het volgende:
Maar waarom op een demonstratie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |