Bekijk deze YouTube-videoquote:
Betalen voor patchesquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Blijkbaar geen fysieke release. Ik ga hem wel halen, want ik wil een deel 2![]()
Ik wilde nog wel een tientje betalen voor de upgrade maar de PS+ versie kan je niet upgraden. Alleen disc of gekochte digitale versie. Ik stem dus NEE voor een deel 2.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Blijkbaar geen fysieke release. Ik ga hem wel halen, want ik wil een deel 2![]()
lamequote:Op donderdag 13 februari 2025 22:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel een tientje betalen voor de upgrade maar de PS+ versie kan je niet upgraden. Alleen disc of gekochte digitale versie. Ik stem dus NEE voor een deel 2.
Op deze manier niet meer neequote:Op donderdag 13 februari 2025 22:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Betalen voor patches
Eerst smeren ze je een 'pro' console aan vervolgens.mag je 'remasters' van ps4 spellen kopen
No way dat dit zodanig succesvol gaat zijn dat er een deel 2 komt
Beter brengen ze een 60fps patch uit voor de Gravity Rush games.. DriveClub..
Driveclub, goeie.quote:
Ik vond dit echt onverwacht zo leuk om te doenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gespeeld, dus ben best bereid een tientje te betalen voor een upgrade. Niet tegen Nintendo zeggen want dan gaan ze dit bij Switch 2 ook doenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond dit echt onverwacht zo leuk om te doen
Maar nee, remasters ga ik niet aan beginnen.
Eenmaal gespeeld is t ook wel klaar.
Ik teken wel een petitie of zo
Hold my beer!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gespeeld, dus ben best bereid een tientje te betalen voor een upgrade. Niet tegen Nintendo zeggen want dan gaan ze dit bij Switch 2 ook doen
Bij Nintendo betaal je full price voor een remaster, zie Donkey Kong..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gespeeld, dus ben best bereid een tientje te betalen voor een upgrade. Niet tegen Nintendo zeggen want dan gaan ze dit bij Switch 2 ook doen
Je betaald ook full price voor 10 jaar oude switch gamesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bij Nintendo betaal je full price voor een remaster, zie Donkey Kong..
Dat is pas echt schaamteloos
Ja ook waardeloos iddquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je betaald ook full price voor 10 jaar oude switch games
Snap ik, ik had zoiets bij Kingdom Come Deliverance 1.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja hij is vet goed maar ik ga nu niet weer 20 uur opnieuw doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |