Bekijk deze YouTube-videoquote:
Betalen voor patchesquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Blijkbaar geen fysieke release. Ik ga hem wel halen, want ik wil een deel 2![]()
Ik wilde nog wel een tientje betalen voor de upgrade maar de PS+ versie kan je niet upgraden. Alleen disc of gekochte digitale versie. Ik stem dus NEE voor een deel 2.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Blijkbaar geen fysieke release. Ik ga hem wel halen, want ik wil een deel 2![]()
lamequote:Op donderdag 13 februari 2025 22:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel een tientje betalen voor de upgrade maar de PS+ versie kan je niet upgraden. Alleen disc of gekochte digitale versie. Ik stem dus NEE voor een deel 2.
Op deze manier niet meer neequote:Op donderdag 13 februari 2025 22:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Betalen voor patches
Eerst smeren ze je een 'pro' console aan vervolgens.mag je 'remasters' van ps4 spellen kopen
No way dat dit zodanig succesvol gaat zijn dat er een deel 2 komt
Beter brengen ze een 60fps patch uit voor de Gravity Rush games.. DriveClub..
Driveclub, goeie.quote:
Ik vond dit echt onverwacht zo leuk om te doenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gespeeld, dus ben best bereid een tientje te betalen voor een upgrade. Niet tegen Nintendo zeggen want dan gaan ze dit bij Switch 2 ook doenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond dit echt onverwacht zo leuk om te doen
Maar nee, remasters ga ik niet aan beginnen.
Eenmaal gespeeld is t ook wel klaar.
Ik teken wel een petitie of zo
Hold my beer!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gespeeld, dus ben best bereid een tientje te betalen voor een upgrade. Niet tegen Nintendo zeggen want dan gaan ze dit bij Switch 2 ook doen
Bij Nintendo betaal je full price voor een remaster, zie Donkey Kong..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gespeeld, dus ben best bereid een tientje te betalen voor een upgrade. Niet tegen Nintendo zeggen want dan gaan ze dit bij Switch 2 ook doen
Je betaald ook full price voor 10 jaar oude switch gamesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bij Nintendo betaal je full price voor een remaster, zie Donkey Kong..
Dat is pas echt schaamteloos
Ja ook waardeloos iddquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je betaald ook full price voor 10 jaar oude switch games
Snap ik, ik had zoiets bij Kingdom Come Deliverance 1.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja hij is vet goed maar ik ga nu niet weer 20 uur opnieuw doen
Vond die remaster van 1-3 heel slordigquote:
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vond die remaster van 1-3 heel slordig
O.a. dat je niet eens de brightness aan kan passen, gekut met settigs gehad al een paar keer.quote:
Klinkt als een skill issuequote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
O.a. dat je niet eens de brightness aan kan passen, gekut met settigs gehad al een paar keer.
Zal misschien mijn tv zijn maar moet soms switchen naar de oude look om te zien wat er aan de hand is.![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
Omdat ik bij diverse sidequests er telkens tegenaan liep dat ik veel te kwetsbaar was tegen meerdere vijanden, laat staan als ze armour hadden, en ik voor Master Tomcat ook een armour nodig heb, besloot ik die tailor te rippen, wat goed ging
Om dat later te verkopen voor geld om een armour te kunnen kopen.
Alleen maakte ik de cruciale fout om meteen wat betere kleding aan te doen
Waardoor ik nu als dief gesignaleerd sta, waardoor ik het dorp niet in kan om het te verkopen
Je bent dat zó gewend dat dat in andere games gewoon ongestraft blijftquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik had dat ook met een nobles hat. Ik vrolijk lopen en ineens iemand “hey that’s my hat!!”
Oeh geen idee, is mij nooit overkomen gelukkig. Je hebt wel zo’n indulgence(?) kist bij de Bailif. Daar kan je boetes betalen. Of met een guard praten en de boete betalen of overtuigen dat er niks aan de hand is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef StateOfMind het volgende:
Fijn
Heb een aantal sidequests nu gekregen, waarvoor ik oa in Troskowitz moet zijn.
Waar ik niet naar toe kan omdat ik daar als dief gesignaleerd sta door mijn eigen domme fout
Hopelijk verdwijnt die status binnenkort, als dat überhaupt verdwijnt.
Weet jij dat toevallig of die status (pegged as a thief) tzt verdwijnt? @:Drankster
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef StateOfMind het volgende:
Fijn
Heb een aantal sidequests nu gekregen, waarvoor ik oa in Troskowitz moet zijn.
Waar ik niet naar toe kan omdat ik daar als dief gesignaleerd sta door mijn eigen domme fout
Hopelijk verdwijnt die status binnenkort, als dat überhaupt verdwijnt.
Weet jij dat toevallig of die status (pegged as a thief) tzt verdwijnt? @:Drankster
Ik zal het morgen eens proberen, na een savequote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oeh geen idee, is mij nooit overkomen gelukkig. Je hebt wel zo’n indulgence(?) kist bij de Bailif. Daar kan je boetes betalen. Of met een guard praten en de boete betalen of overtuigen dat er niks aan de hand is.
Gewoon lekker freeroamen en exploren en wat main quests afwisselen met sidequests.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:44 schreef Friday12 het volgende:
Wat zouden jullie aanraden. Main + side quests doen en eigenlijk te hoog lvl zijn of wat meer main quest doen en later de sides?
???quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
en ik voor Master Tomcat ook een armour nodig heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |