SPOILER: Hall of FameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste foto:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2025 11:33:27 ]
En de laatste foto.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:53 schreef Näsenbar het volgende:
De hall off fame mist een paar edities
2)quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:36 schreef PzKpfw het volgende:
'En de Thunberg noemen we voortaan Mt. America.'
3)quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:35 schreef tong80 het volgende: Greta eist Ducktape om Donalds mond te snoeren.
![]()
Standquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:48 schreef DaMart het volgende: "Ik lijm mezelf liever vast aan Groenland dan dat ik aan zijn plastic rietje ga zuigen," aldus Greta nadat Trump probeerde haar poes te aaien.
Ik vond die daarboven leuker:quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:32 schreef tong80 het volgende: Waar doe ik het nog voor ?
Bij wie moet ik me inlikken ?
![]()
Dit is dus de eindstand @Managarmquote:Op zaterdag 15 februari 2025 03:14 schreef Managarm het volgende:
1)
[..]
2)
[..]
3)
[..]
Stand
Stand:
Näsenbar 22
Bally-b 19
Soury 17
Rob 17
Damart 17 (+1)
Managarm 13
Marcel.de 10
Slaveloos 9
Kopiko 9
Bargehassus 8
Tong80 7 (+2)
Sjoemie 1984 5
PzKpfw 4 (+3)
Mark Rutte 2
Pullup 1
Phaidra 1
2.quote:
3.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
Russen slaan volledig de plank mis met hun nieuwe wapens.
De tussenstand:quote:Op zondag 16 februari 2025 20:14 schreef Mubassie het volgende:
Welkom bij de cursus houtbewerking "Vuren met vuren".
2.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:25 schreef Bally-b het volgende:
Op klaarlichte dag berooft een man vermomd als wielrenner de dure fiets van een full prof.
3.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:29 schreef Phaidra het volgende:
Wielrenner moedeloos afgestapt: "Als Van der Poel meedoet, heeft het voor mij geen zin meer."
De tussenstand:quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
Veldrijder komt na de start er achter dat hij zijn fiets is vergeten en wilde toen bij de pakken neer gaan zitten, bleken de pakken er ook niet te zijn.
Migraine, denk niet helder. Zal straks eens kijken.quote:
2)quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:28 schreef DaMart het volgende:
Hij hoopt dat zijn dochter minder overdrijft met de make-up als ze geen selfies meer maakt.
3)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:20 schreef Phaidra het volgende:
Ja man, ze zeiden dat het anti-rimpelcreme was, maar ik blijk jarenlang opgelicht te zijn!
Tussenstandquote:
Ik herkende het, gene gebruiken als werkwoord terwijl het de voornaam is.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:31 schreef tong80 het volgende:
Zelfs m'n briljante woordspelingen worden niet gewaardeerd.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:16 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ik herkende het, gene gebruiken als werkwoord terwijl het de voornaam is.![]()
Aftrek wegens spelfout in de naamquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:31 schreef tong80 het volgende:
Zelfs m'n briljante woordspelingen worden niet gewaardeerd.
quote:
Nummer 2:quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:49 schreef tong80 het volgende:
Kinderen van Marco van Basten oefenen de omhaal op heilige grond
Nummer 3:quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:31 schreef Phaidra het volgende:
Jan Kruis is blij dat het Vaticaan eindelijk Sint Pannekoek omarmt, maar ziet nog verbeterpunten: "De pannekoek moet wel OP het hoofd natuurlijk!"
Tussenstandquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:35 schreef slaveloos het volgende:
En als je hem de derde keer laat vallen moet je met meneer pastoor mee
Eindelijk weer eens iemand met verstand.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:15 schreef DaMart het volgende:
De uitslag.
Nummer 1:
[..]
Nummer 2:
[..]
Nummer 3:
[..]
Tussenstand
Iggy als hij een dollar kreeg voor de candystorequote:
Nummer 2quote:
Nummer 3quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:24 schreef Rob het volgende:
Antirimpelcrčme biedt geen soelaas voor ouwe rockers
Tussenstandquote:Op zondag 9 maart 2025 08:21 schreef DaMart het volgende:
Zanger heeft spijt van leren pijpen en probeert weg te vluchten voor opgewonden publiek bij zijn optreden in homobar.
Hoewel het niet onder zijn taken valt kunnen we natuurlijk de mod kunnen vragen, om het spel door te laten lopen, een onafhankelijk oordeel te vellen @SwJquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:48 schreef marcel.de het volgende:
@:slaveloos; jij zond dit keer nog niet in en bent onafhankelijk. Wil jij anders de jurering doen de foto is 8 dagen oud
Daar gaan mijn puntenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:27 schreef Rob het volgende:
[..]
Hoewel het niet onder zijn taken valt kunnen we natuurlijk de mod kunnen vragen, om het spel door te laten lopen, een onafhankelijk oordeel te vellen @:swj
@ChevyCapricequote:Op zondag 23 maart 2025 15:04 schreef marcel.de het volgende:
nou kan een onafhankelijke jureren? Zo gaat het nog een week duren
quote:
Dan kan ik ook op mezelf stemmen tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op maandag 24 maart 2025 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan kan ik ook op mezelf stemmen toch
Dat kan zeker, in jouw geval zou ik het nog doen ook, wat mij betreft een leuke inzendingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah win liever met stemmen van mijn medespelers. Ga wel ronselenquote:Op maandag 24 maart 2025 20:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat kan zeker, in jouw geval zou ik het nog doen ook, wat mij betreft een leuke inzending
Dit is toch wel vaker voorgekomen? Ivm een ban of zoiets. De ellende is dat je dat niet kan zien als het een sub forum ban is. Een streepje is duidelijk, maar laten we hopen dat alles goed is met Managarmquote:Op maandag 24 maart 2025 21:39 schreef Bargehassus het volgende:
Het is een bijzonder kind bijzondere stemronde, en dat is het.
Via een poll? ik zal het niet ontkennen maar ik kan het me niet herinneren. Maar zo jong ben ik ook weer niet dus mijn geheugen....quote:Op maandag 24 maart 2025 22:34 schreef Soury het volgende:
Dit is toch wel vaker voorgekomen? Ivm een ban of zoiets.
Dat zeker!quote:Op maandag 24 maart 2025 22:34 schreef Soury het volgende:
maar laten we hopen dat alles goed is met Managarm
Wat mij betreft mag het zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:26 schreef Rob het volgende:
Hoelang wachten we op de finale uitslag van de poll
@noodgangquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:21 schreef Bally-b het volgende:
Nog steeds geen beslissing? Lijkt de tweede kamer wel
Ik bedoelde dat de winnaar wel vaker even weg was, meestal oordeelde nr.2 dan. Een poll is voor mij ook nieuw.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:49 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Via een poll? ik zal het niet ontkennen maar ik kan het me niet herinneren. Maar zo jong ben ik ook weer niet dus mijn geheugen....
@:noodgang
Wat mij betreft, ga je gang. Laten we "vooral doorgaan"!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:55 schreef Cupfighter het volgende:
Ik wil eventueel wel jureren, ik ken het spel en doe zelf al lang niet meer mee
Goed plan, nog even en het topic is vol met scquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:06 schreef Cupfighter het volgende:
Ik wacht even af of de meerderheid het er mee eens is
Als het goed gevonden wordt jureer ik morgen
Gewoon lekker doen, dit schiet ook niet op.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:06 schreef Cupfighter het volgende:
Ik wacht even af of de meerderheid het er mee eens is
Als het goed gevonden wordt jureer ik morgen
Nu een mooi moment?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:26 schreef Rob het volgende:
Hoelang wachten we op de finale uitslag van de poll
En voor gelijke standen een extra poll voor degene met hetzelfde aantal punten ?
Ik vind die poll kutquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nu een mooi moment?
#112 op 1
#113 op 2
en #122 en #120 gedeeld op drie.
@:Rob de winnaar en vast wel iemand die de punten bij kan schrijven
Elke poll is kut. Sowieso op FOK!quote:
De nieuwe foto:quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nu een mooi moment?
#112 op 1
#113 op 2
en #122 en #120 gedeeld op drie.
@:Rob de winnaar en vast wel iemand die de punten bij kan schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
Bij deze de uitslag.quote:Het beoordelen moet gebeuren na ongeveer 24 uur na het plaatsen van de foto.
#2quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:23 schreef PzKpfw het volgende:
Ook de markt voor containerwoningen kent inmiddels een behoorlijke scheefgroei.
#3quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:51 schreef marcel.de het volgende:
En dan zijn er nog mensen die verwonderd zijn dat hun Ali Express pakje zo beroerd aan komt.
Stand.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:57 schreef Phaidra het volgende:
De nieuwe spelvariant “Jenga met containers” is geen succes.
@marcel.dequote:• De winnaar plaatst zo snel mogelijk nadat de uitslag bekend is een nieuwe foto. Als hij dit na +/- 12 uur niet gedaan heeft, doet de nummer 2 of 3, of ik* een nieuwe foto, anders gaat alle snelheid uit het spel en kun je soms dagen wachten.
De tering hey zeg.. denken jullie dat mensen de hele dag niets te doen hebben ofzo? Ik weet ook niet wie die achterlijke nieuwe regels verzonnen heeft m.b.t de tijden maar diegene zal wel een uitkering trekken ofzo. Dit topic was altijd leuk voor de gein en lekker casual. Maar zelfs hier moet het al serieus en snel allemaal...quote:
Dat zijn de regels van 2010, ben het met je eens. Zo snel hoeft en kan het niet meer Fok is wat rustiger dan toen. Soms zijn er na 2/3 dagen maar 4 inzendingen. Ik had de vorige foto net gezien en was al te laatquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De tering hey zeg.. denken jullie dat mensen de hele dag niets te doen hebben ofzo? Ik weet ook niet wie die achterlijke nieuwe regels verzonnen heeft m.b.t de tijden maar diegene zal wel een uitkering trekken ofzo. Dit topic was altijd leuk voor de gein en lekker casual. Maar zelfs hier moet het al serieus en snel allemaal...
In AKQ "moest" je "vroeger" binnen 10 minuten een nieuwe vraag stellen. Anders waren de rapen gaar en stond half FOK! in brand. Tegenwoordig gaat er vaak meer dan een dag overheen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn de regels van 2010, ben het met je eens. Zo snel hoeft en kan het niet meer Fok is wat rustiger dan toen. Soms zijn er na 2/3 dagen maar 4 inzendingen. Ik had de vorige foto net gezien en was al te laat![]()
2.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:14 schreef tong80 het volgende:
Woning zoekende asielzoekers uit de brand geholpen.
3.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:27 schreef DaMart het volgende:
Familie ziet tijdens opnames deelname aan "Help mijn man is klusser" in rook opgaan, maar gelukkig hebben ze de foto nog.
Tussenstand:quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
Deze familie brande al een tijdje van verlangen naar een nieuwe woning.
2quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:54 schreef Bargehassus het volgende:
"I have to admit, God didn't save the Queen", (almost) rotten Johnny said. But at least let me eat the sexpistols!
3quote:Op woensdag 2 april 2025 08:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
eerste auditie opzoek naar nieuwe clown bassie begonnen.
Tussenstand:quote:
Hier heb je nog een regeltjequote:
2.quote:
3.quote:Op maandag 7 april 2025 07:08 schreef Managarm het volgende:
Quickfit, voor banden met afstand de beste.
tong80 9quote:Op maandag 7 april 2025 23:59 schreef slaveloos het volgende:
Kijk eens mama zonder handjes.. uh bandjes... Later tandjes
2.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:02 schreef Näsenbar het volgende:
Batman wordt morgen weer wakker in bed met katervrouw.
3.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:08 schreef ToT het volgende:
"Heb je je bril niet op? Het ging om een vacature voor een baRman!"
Bargehassus 13 (+1)quote:
#2quote:Op zondag 13 april 2025 12:15 schreef marcel.de het volgende:
Ow, en dat zeg je nu pas!!?? Dat dit roodroze ding een waterfles is.
Oef, dat wordt even poetsen voor ik die mijn zoon mee geef naar school.
#3quote:Op zondag 13 april 2025 15:32 schreef ToT het volgende:
"Hallo beste kijkers....nou ja; luisteraard, hier weer een nieuwe vlog van keukenprinses Jannie. Dit is aflevering 136 en ik moet echt een keer leren hoe ik met mijn mobieltje moet filmen i.p.v. geluidsopnamen te maken.
Vandaag laat ik jullie zien....nou ja; horen, hoe je water moet koken voor een gezellig lekker oer-Hollands kopje thee!"
Bargehassus 13quote:Op zondag 13 april 2025 19:00 schreef DaMart het volgende:
"Hoe bedoel je, kom je drinken zelf maar halen? Is het personeel van Hotel Mama lui of zo?", aldus de puber aan de andere kant van de lijn die een deur verderop op de bank ligt.
Het bleef nog lang rustig op de woelige baren.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:33 schreef marcel.de het volgende:
Dankjewel
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.hetzelmedia.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F08%2Fwa-und-maxima-auf-yacht-wejer55-1-1200x645.jpg&f=1&nofb=1&ipt=4ad362bde92c3646ee0d7fa8d972ea70ce63b1e43c5792d8690581cb68ab2fa4]afbeelding[/url] ]
Nr. 2:quote:
Nr. 3:quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:39 schreef Soury het volgende:
Na mijn ontmoeting met mr. Vance weet ik zeker deze wereld voorgoed te verlaten, succes ermee en vrolijke paashaas.
Puntentelling doe ik straks!quote:Op woensdag 23 april 2025 07:37 schreef Managarm het volgende:
Bah, met deze nagellak wil ik niet dood gevonden worden.
#2quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:04 schreef tong80 het volgende:
Verkeerde pizza bestelling van Huub Stapel, wordt tot op de bodem uitgezocht.
#3quote:
STAND:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |