SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 8% gewijzigd door datismijnmening op 12-02-2025 16:14:35 ]-XOXO-
Dan verwijder ik het hele topicquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zorgen dat je de lapo hebt en dan weer een TayTay OP
Dekentje erbij?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok
* kwiwi kruipt weer terug onder steen.
dit jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:08 schreef kwiwi het volgende:
Hey vriendin, hou in ieder geval KSC en het topicnummer erin
Die probeer ik uit de log te knippen, maar dat is lastig mobiel okquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:09 schreef Ama het volgende:
Na ik wou alleen KSC en het nummer terug. De rest boeit niet.
Man man manquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die probeer ik uit de log te knippen, maar dat is lastig mobiel ok
Ja dat zag ik hier ook als rare tekens.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Zo, nu wel gelukt. De apostrof deed gewoon irritant waardoor de TT te lang werd.
Er was eens een tijd waar ik bij dat soort bedrijven op werkbezoek gingquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vindt je van deze bank?
ben je altijd zo oppervlakkigquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik ga zo een snackbarmaaltijd eruit kleien.
Top bezig man!quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Zo, nu wel gelukt. De apostrof deed gewoon irritant waardoor de TT te lang werd.
Moest je dan ook op de bank zitten voor de meeting?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er was eens een tijd waar ik bij dat soort bedrijven op werkbezoek ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |