Dat zegt ie inderdaad, maar dan zo vaak dat het ongeloofwaardig wordt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:56 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft zich nooit uitgesloten gevoeld. Hij trekt zich niets aan van het gedrag naar hem toe
Hoe hij gisteren reageerde was echt geen normale reactie. Hij was compleet hyper en bleef maar brullen hoe geweldig hij de nominaties vond.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Absoluut, echt een ongeleid projectiel die alle kanten en meningen uit gaat op een heftige manier.
was hij niet degene met de meeste stemmen ? (voordat hij zijn GC erin gooide?)quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Dit was vandaag de allerslechtste uitkomst. Ik heb wel 100x in de gameroom gezegd : Degene met de meeste stemmen gaat er nu met een vrijstelling van door... dat kan niet. Dat kan niet.
Dat zei hij ook dat men dat tegen hem zei. Zijn antwoord was: Ik heb nul stemmen !quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:00 schreef Verida het volgende:
[..]
was hij niet degene met de meeste stemmen ? (voordat hij zijn GC erin gooide?)
Ik ben heel benieuwd naar de tv uitzending hoe dat allemaal gegaan is gisteren.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:00 schreef Verida het volgende:
[..]
was hij niet degene met de meeste stemmen ? (voordat hij zijn GC erin gooide?)
Die gaat ook nog niet weg maar hopelijk blijft hij ook niet al te lang.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor de sensatie mag Jordy er nog best een tijdje inblijven...
I love to hate himquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Als hij blij is lacht hij eng, als hij boos is zegt hij 3 honderd keer dat hij blij is, is hij over de zeik zegt hij 3 honderd keer dat het hem niets uitmaakt. Die gast is zo onstabiel als het maar kan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zegt ie inderdaad, maar dan zo vaak dat het ongeloofwaardig wordt.
irritainmentquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Niemand verstaat David, zelfs David zelf niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:02 schreef Was-beer het volgende:
Ze krijgen geen nieuw brood want het hoort zo? Kon David niet goed verstaan
Ja, schreeuwen en haar kinderen erbij halen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Zit even wat terug te kijken .. de enige verdediging die Milena standaard heeft, is hard gaan schreeuwen.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:04 schreef mazaru het volgende:
Het boeit me niet.... het boeit me niet... het boeit me niet... ..okay, ik loop lichtelijk paars aan, maar .... het boeit me niet![]()
[ afbeelding ]
Hij had net nog een luchtig gesprek met Matti over vakantie.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy moet zorgen dat hij iets meer lol heeft, en iets minder loopt te zeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |