Wie Wat Hoe Waar?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:47 schreef KinKiJan het volgende:
Nou ken ie wel stoken, had ie eerder deze week moeten doen
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Stagiair een 0 teveel erbij getikt in het recept. 50 ipv 5
En terecht. Elsa weet dat ze door Jolien is gekozen .quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:45 schreef engine het volgende:
Jordy gaat Elsa nooit vergeven als Jolien vrijdag weg moet.
Dat is ook wel weer overdreven natuurlijk..quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:45 schreef engine het volgende:
Jordy gaat Elsa nooit vergeven als Jolien vrijdag weg moet.
Zal hij nu ff snel naar de AH worden gestuurd??quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
Mag BB wel goedmaken
Moet natuurlijk wel dezelfde zijn dus zelf bakkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zal hij nu ff snel naar de AH worden gestuurd??
Zoals hij alles overdreven doet, paar weken geleden wenste hij Jeff En Joll zo snel mogelijk weg.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer overdreven natuurlijk..
Hij heeft zich nooit uitgesloten gevoeld. Hij trekt zich niets aan van het gedrag naar hem toequote:Op woensdag 12 februari 2025 16:54 schreef KinKiJan het volgende:
16:51 - stream 2
Jordy: "Maar de mensen hier, ik ga steeds verder afstand nemen, ik heb er geen zin meer in. Ik ga zo gigantisch individueel verder spelen!"
En nu niet meer klagen over uitsluiting aub...
Ik snap ook echt niet waarom hij ineens zo populair is. Ik vind het een zuur, wraakzuchtig, boos en chagrijnig ventje die ze niet allemaal op een rijtje heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Zoals hij alles overdreven doet, paar weken geleden wenste hij Jeff En Joll zo snel mogelijk weg.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom hij ineens zo populair is. Ik vind het een zuur, wraakzuchtig, boos en chagrijnig ventje die ze niet allemaal op een rijtje heeft.
Absoluut, echt een ongeleid projectiel die alle kanten en meningen uit gaat op een heftige manier.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom hij ineens zo populair is. Ik vind het een zuur, wraakzuchtig, boos en chagrijnig ventje die ze niet allemaal op een rijtje heeft.
Geloof niet alles wat je denktquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uh? Ze is genomineerd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:57 schreef marky het volgende:
Jordy en Jolien samen zijn echt prima stel in het spel. Sinds vertrek van Jeff heeft Jolien echt ern stap in het spel gemaakt.
Dat is waar. Maar luister altijd naar je gevoelquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:57 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Geloof niet alles wat je denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |