Nu al weer carnaval?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:42 schreef engine het volgende:
TIS VANDAAG BLIKKENDAG![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bijna bijna...vast warm draaien.quote:
Ben je er al klaar voor?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:42 schreef engine het volgende:
TIS VANDAAG BLIKKENDAG![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Voor blikkendag? Altijdquote:
Pronkzitting heet dat bij ons en is al geweest.quote:
Dus nu alleen het zuipdeel nog?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:12 schreef engine het volgende:
[..]
Pronkzitting heet dat bij ons en is al geweest.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus nu alleen het zuipdeel nog?![]()
Je gaat alleen zuipen,quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:18 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Al vier ik eigenlijk helemaal geen carnavalvorig jaar twee uurtjes geweest ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat het smakenquote:
Ga je voor een chantal?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:52 schreef engine het volgende:
[..]
Laat het smakenik moet eerst nog langs de aldi.
Als ze die nog eentje hebben liggen in mijn maat wel jaquote:
Haha ja, zelfde reden hier.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:09 schreef chufi het volgende:
Ik ook niet .. heb geen Aldi in de buurt en sws geen IPA liefhebber
In jouw maat? Uh..................................quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:04 schreef engine het volgende:
[..]
Als ze die nog eentje hebben liggen in mijn maat wel ja![]()
En bier. Schultenbrau IPA is een heerlijk biertje en minstens de helft goedkoper dan welke andere IPA dan ook.
Daar is ze weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |