vers zelfgemaakt brood dan vooralquote:Op woensdag 12 februari 2025 06:23 schreef Invisibli het volgende:
Dat kan heel klein zijn, voor mij:
Atijd goed brood met pindakaas in huis hebben - vooral heel chill tussendoor in de nacht.
sowieso lampen waar je in kan kijken, gewoon indirect lichtquote:Dimlichten - hoeveel mensen staren er niet in zo'n verblindende lamp in de woonkamer. Praktisch noodzakelijk wat mij betreft.
nope, vervuild mn keuken alleen maarquote:Een koffie apparaat, voor velen denk ik een basisbehoefte?
O ja dit ookquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:34 schreef Gripper het volgende:
Mijn espresso apparaat. En op blote voeten over een warme vloer lopen
Is smerig. Bovendien ben je er snel genoeg klaar mee. Hier ook een bad, maar nooit meer gebruikt. In de eerste maanden alleen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:26 schreef herverwijderd het volgende:
Een badkuip.
Helaas niet aanwezig in mijn huidige woning.
Hoezo smerig?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is smerig. Bovendien ben je er snel genoeg klaar mee. Hier ook een bad, maar nooit meer gebruikt. In de eerste maanden alleen.
Bezit van de saeck is het einde van het vermaeck.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:29 schreef Invisibli het volgende:
Ik hoor van velen dat een bad na een jaar niet veel meer gebuikt wor of zelfs nooit meer. En dan zou de in de weg staan. Toch vraag ik mezelf dan af, hebben die mensen nooit een lange dag die even weggespoeld moet worden, of rugpijn of winterkou :p
wat mij betreft is een bad een luxe maar eentje die in ieder ruim huis niet zou moeten ontbreken.
Hier huurhuis en houten vloer anders stond er zeker eentje.
Ik heb een nespresso en koelkastje in de badkamer, verstopt achter een luik, beste beslissing die ik met inrichten heb gemaakt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:32 schreef Invisibli het volgende:
Toevoeging:ik heb al jaren een krukje in de douche om toch even lekker te zitten. Gemak dient de mens.
Mis alleen nog een radiotje die had ik vroeger ook hangen.
Ging vroeger altijd als ik een kater had een uur lang in de douche op de grond zitten. Heerlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:32 schreef Invisibli het volgende:
Toevoeging:ik heb al jaren een krukje in de douche om toch even lekker te zitten. Gemak dient de mens.
Mis alleen nog een radiotje die had ik vroeger ook hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |