Ik ben tegen racisme.quote:De spelersgroep van Real Madrid is volgens Sport helemaal klaar met Vinícius Júnior. Dit komt door zijn houding op en buiten het veld. Afgelopen week kreeg hij een uitbrander van Luka Modric omdat hij zijn verdedigende taken tegen Leganés niet goed uitvoerde. Ook coach Carlo Ancelotti sprak hem streng toe vanwege aanhoudend protesteren tegen de scheidsrechter, wat hem een gele kaart opleverde.
Zijn gedrag lijkt veranderd sinds hij op 28 oktober naast de Ballon d'Or greep, die uiteindelijk naar Rodri ging. Sindsdien is zijn vorm wisselvallig, terwijl Rodrygo en mogelijk toekomstige aanwinst Kylian Mbappé juist uitblinken. Binnen de club ziet men Vinícius als een probleem, vooral omdat tegenstanders zijn temperament uitbuiten. Pogingen om zijn houding te veranderen hebben niets opgeleverd, waardoor zijn teamgenoten het nu hebben opgegeven.
Daarnaast voelt Vinícius zich gefrustreerd door racisme in Spaanse stadions en vindt hij dat Real Madrid meer moet doen om hem te beschermen. Een transfer naar Saoedi-Arabië blijft een optie, waar hij een gigantisch salaris kan verdienen, maar Real Madrid vraagt een torenhoge afkoopsom van 1 miljard euro.
Ik zou zeggen dat ik het voetbal iets minder volg dan vroegerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat je deze vraag durft te stellen, is bewonderenswaardig.
Ik kijk ook 90 procent minder voetbal dan een paar jaar geleden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ik het voetbal iets minder volg dan vroeger
Je bent gestopt met elke obscure wedstrijd in Spanje te kijken?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, jij ook niet.
Ik heb het afgelopen halfjaar ook alleen Eredivisie gekeken.
Stijn focust zich volledig op studie, kerk en podcasten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent gestopt met elke obscure wedstrijd in Spanje te kijken?
Fijn dat Stijn weer naar de kerk gaat. Dat heeft hij nodig.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Stijn focust zich volledig op studie, kerk en podcasten.
Sinds mijn studie heb ik daar geen tijd meer voor.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent gestopt met elke obscure wedstrijd in Spanje te kijken?
Met die kerk kan 'ie beter stoppen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Stijn focust zich volledig op studie, kerk en podcasten.
Ik ga alleen met kerst naar de kerk. Ik interviewde mijn dominee een keer voor de studie, en toen vond ik het asociaal om nooit meer mijn gezicht te laten zien terwijl ik er nog wel ingeschreven sta.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat Stijn weer naar de kerk gaat. Dat heeft hij nodig.
Wat liefquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ga alleen met kerst naar de kerk. Ik interviewde mijn dominee een keer voor de studie, en toen vond ik het asociaal om nooit meer mijn gezicht te laten zien terwijl ik er nog wel ingeschreven sta.
Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ga alleen met kerst naar de kerk. Ik interviewde mijn dominee een keer voor de studie, en toen vond ik het asociaal om nooit meer mijn gezicht te laten zien terwijl ik er nog wel ingeschreven sta.
Ik ken wel iemand die positief had getest op Corona EN de griep. Echt waar hij zag wel goed afquote:
ik heb dat nooit echt goed begrepenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Of last van het Stockholm syndroom, kan ook nog.
Gohquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb dat nooit echt goed begrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |