Nu nog Cola Zero. straks gaat er een IPA van Uiltje openquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:30 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie op deze dinsdagavond?
Kante avant la lettre genotquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Makelele is wel een van de meest onderschatte spelers van deze eeuw.
Ik ga zo een glas cola inschenken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:30 schreef Coco het volgende:
Ik heb toevallig net theequote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:30 schreef Coco het volgende:
Kunnen jullie nog verder in 't verleden duiken. Alvast bedankt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Real is gewoon ingestort na zijn vertrek. Ook een bolle Ronaldo kopen was compleet overbodig terwijl je nog Morientes had.
Oei, ik ben benieuwd. Welke smaak?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net thee
(hopelijk vraag je welke smaak, ik heb namelijk een bijzonder smaakje)
Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat ik hoop dat deze kutact eindelijk voorbij is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net thee
(hopelijk vraag je welke smaak, ik heb namelijk een bijzonder smaakje)
Butragueno was overschat.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Kunnen jullie nog verder in 't verleden duiken. Alvast bedankt.
1-0 Juventus. Proost.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
straks gaat er een IPA van Uiltje open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |