----------------------------------quote:De Resurs-P No.2 is een Russische aardobservatiesatelliet, gelanceerd op 26 december 2014 vanaf de Baikonoer Kosmodroom. Met een massa van ongeveer 6.392 kilogram en afmetingen van 7,93 meter in lengte en 2,72 meter in diameter, was de satelliet uitgerust met geavanceerde instrumenten voor het in kaart brengen van het aardoppervlak. Het primaire instrument, de Geoton-L1, kon panchromatische beelden met een resolutie van 1 meter en multispectrale beelden met een resolutie van 3 tot 4 meter vastleggen. Daarnaast beschikte de satelliet over hyperspectrale apparatuur en een breedbeeld multispectrale camera voor diverse toepassingen, waaronder milieumonitoring, landbouw en cartografie. Hoewel de geplande operationele levensduur vijf jaar was, ondervond de Resurs-P No.2 technische problemen en werd hij in 2018 buiten gebruik gesteld.
Bron: https://en.wikipedia.org/wiki/Resurs-P_No.2
JA! En nu weten we het vantevoren en dan is het bewolktquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:04 schreef Filosoofert het volgende:
Ow eigenlijk wel de moeite om ff de gordijnen open te doen...
Meestal Lees ik dit soort berichten de volgende ochtend pas
Wie weet vliegen de stukken wel onder de bewolking doorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
JA! En nu weten we het vantevoren en dan is het bewolkt![]()
Omdat de media de tweet van Langbroek nog niet opgepikt hebben denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:36 schreef 215 het volgende:
Meestal lopen die banen over de oceanen. Het lijkt hier wel of er voor gekozen is over zo veel mogelijk land te plannen. Nou, als ie in mijn voortuin valt dan stuur ik wel een rekening naar Putin.
Waarom kom ik di bericht nergens anders op internet tegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik hoorde net wat geks in m'n achtertuin, dacht eerst dat het vuurwerk was.je muisjes in paniek?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Current CSpOC TIP is 22:16 UTC +- 39m (11 Feb).quote:
Nog geen nieuwe update helaas. Spannend!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:24 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Current CSpOC TIP is 22:16 UTC +- 39m (11 Feb).
volgens deze berekening zou de satelliet in de Grote Oceaan neerstorten, bijna aan de compleet andere kant van de aardbol neerkomen (maar idd, als de neerkomtstijd een uurtje later zal zijn, komt hij wel in afrika of europa mogelijk neer)
Dus de hele wereld inclusie wikipedia en de rest van het internet is afhankelijk van de tweet van een kereltje?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:53 schreef Starhopper het volgende:
Omdat de media de tweet van Langbroek nog niet opgepikt hebben denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |