Ja eerst mocht dat toch niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De hele toko komt langs in de suite..
Herkenbaar, had eerst altijd die volume booster extentie op m'n browser, tot ik vorig jaar geconcentreerd een fluistergesprek aan het volgen was en Karen uit het niks die kamer in kwam tetteren. Hallo doof en uninstall!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:12 schreef ledn81 het volgende:
* ledn81 leert het ook nooit.. schroef net het volume op bij een fluisterstream en krijgt een zendercheck
Axel heeft er een paar maar was gister laatstequote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:21 schreef ledn81 het volgende:
goud 3 stemmen
zilver 2 stemmen
brons 1 stem
Omdat er geen duidelijkheid was gegeven. Dan draaien die hoofdjes overurenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:21 schreef spapaars het volgende:
Vandaag wel heel veel nominatie geklets, bijna té toevallig.
gister niets, hij heeft in de kluis iets gekocht en net 2 ook vermoedleijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Axel heeft er een paar maar was gister laatste
Als er elke keer een kaart was gegeven voor fluisteren hadden ze een klaverjasmarathon kunnen organiseren in die toko...quote:
Hij kon ze kopenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Axel heeft er een paar maar was gister laatste
Nu hebben we Pootjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Herkenbaar, had eerst altijd die volume booster extentie op m'n browser, tot ik vorig jaar geconcentreerd een fluistergesprek aan het volgen was en Karen uit het niks die kamer in kwam tetteren. Hallo doof en uninstall!
Ja dat is wel een tegenvallerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:24 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die zit helemaal in de kont van Charice
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik durf geen oortjes in te doen voor het geval de stream wisselt naar een zingende jordy of een KOUSEBAND-blerende Elsa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |