Ik denk wat ze vandaag hebben gekocht in de kluisquote:
ja die medailles zijn dus stem verdubbelaarsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ik dacht
Game changers
Maar dus stem verdubbelaars
ja ik weet het ook niet..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:10 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dit is wat Axel daarstraks al zei in de suite tegen Jane en Wicky.
Hij dacht dat daar die medailles voor zouden kunnen zijn.
Hoe Charice en Eva dat nu ook denken weet ik niet.
Maar medailles zijn wat anders dan wat ze in de kluis hebben gekocht tochquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja die medailles zijn dus stem verdubbelaars
goud telt voor 3 stemmen
zilver 2x
brons 1x
geen idee of dit is wat ze hebben kunnen kopen of dat het over de gewonnen medailles gaat die ze gewonnen hebben..
yupquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ken het, meld je ziek, nu nog vergadering?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:11 schreef OmaJacky het volgende:
[..]denk ik niet.
Volgens mij denken dat er een aantal daar.
ja die lullen wel meer hoorde ik afgelopen half uurquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat is wat die 2 buiten zeggen..
Dat is ook nog niet duidelijk wat ze daar hebben gekocht.. of dat medailles waren of gewone GC..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar medailles zijn wat anders dan wat ze in de kluis hebben gekocht toch
En daar komt sharice aanquote:
ik had bedacht eigenlijk dat Goud misschien vrijstelling zou wezenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar medailles zijn wat anders dan wat ze in de kluis hebben gekocht toch
Dus is het niet een zekerheid maar een vermoeden van zowel de bewoners als de cossers.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omdat Ax dat vanmiddag idd zei en dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |