tis een naar ding jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:09 schreef zodeju het volgende:
Sharice is tijdens een gesprek zelfs te beroerd om haar gezicht naar iemand toe te draaien.....ze geeft antwoord recht voor zich uitkijkend.
Dan lijkt het minder op roddelen. Denkt ze.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:09 schreef zodeju het volgende:
Sharice is tijdens een gesprek zelfs te beroerd om haar gezicht naar iemand toe te draaien.....ze geeft antwoord recht voor zich uitkijkend.
langquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:11 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Man man man, hoe lang kan je lepelen in zo’n glas
We hebben ook een @Droopy in de COSquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:11 schreef C.A.I het volgende:
Droopy denkt het slim te spelen alleen het botje wat ze opspelen kan wel eens als een boomerang bot vatten bij het volk fans want zo popu zijn ze niet
Alsof ik geheimtaal leesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:11 schreef C.A.I het volgende:
Droopy denkt het slim te spelen alleen het botje wat ze opspelen kan wel eens als een boomerang bot vatten bij het volk fans want zo popu zijn ze niet
@Droopiequote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hebben ook een @:Droopy in de COS
Dus het is wat verwarrend voor mij
ligt eraan wie het meest erop lijkt 😁quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zag het maar dat is met ie.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
dan had hij dat vanaf dag 1 moeten doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |