Nou dacht precies hetzelfde.....ze kiest ook echt de tijd uit wanneer.....Plaats als je nu verdriet heb stiekem ff in je slaapkamer gaat.quote:
Haha zo af en toe.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:25 schreef Puzzie het volgende:
Jordy houdt het vol door zijn nuchterheid
Whuttt?
het is ook geen echt verdrietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou dacht precies hetzelfde.....ze kiest ook echt de tijd uit wanneer.....Plaats als je nu verdriet heb stiekem ff in je slaapkamer gaat.
Ja, maar denk eigenlijk dat het komt omdat die camera's niet geluidloos bewegen en je automatisch kijkt.quote:
Neequote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy is niet de beste gesprekspartner als je in de put zit.. heeft niet perse de skills om iemand daaruit te praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Basketball challenge Jolien - 11 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Basketball challenge Wicky - 11 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Kenmerken van autistisch spectrum.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:27 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt ik weet ook dat mensen me op de lijst willen zetten. Daarom zit ik met een select groepje in de diepte. Doet zijn eigen ding, woont alleen, werk alleen. Hij zoekt mensen uit waar hij de beste klik meeheeft en de rest is best![]()
BB ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ben weggezapt bij jordy zijn repeterende bandje wordt![]()
we zijn allemaal weggezapt naar teringherrie van Milenaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ben weggezapt bij jordy zijn repeterende bandje wordt![]()
![]()
Die zijn nu ook niet meer op streamquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:29 schreef zodeju het volgende:
Andere stream is leuker dan hele Jordy en Jolien.My age is very
Inappropriate
for my behavior
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |