Jeffrey weer terug in het huis voor Jolien. Zie BB er voor aan om een twist uit te halen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Geloof het of niet, maar over 3 nachten is het Valentijn!
Ik lach me echt een breuk als hij niks krijgtquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Geloof het of niet, maar over 3 nachten is het Valentijn!
@ruudpuntenelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hey @:Ruudputenel , hier een cap van Elsa zonder hoofddeksel !
Wat win je nu? Een boeket chupa chup lollies.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hey @:Ruudpuntenel , hier een cap van Elsa zonder hoofddeksel !
Bezorgd door Jordy .. op Valentijnsdag!!!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat win je nu? Een boeket chupa chup lollies.
ik heb het gevoel dat dit niet serieus wegwillen is, maar meer dat men moet gaan bedelen dat ze moet blijven,quote:
Vaag maar ik had wel verwacht dat zij weg wil of gaat nu Jeff weg isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Na of Jee... ze wil wel, maar ze gaan het niet doen ... of zo.
Oh vreselijk dat bevestiging zoeken bij de verkeerde mensenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:14 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat dit niet serieus wegwillen is, maar meer dat men moet gaan bedelen dat ze moet blijven,
ze wil weer graag bij een groep horen en wil dit bevestigd zien.
Exact!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:14 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat dit niet serieus wegwillen is, maar meer dat men moet gaan bedelen dat ze moet blijven,
ze wil weer graag bij een groep horen en wil dit bevestigd zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |