Ja de kans dat ze zelf genomineerd worden is groter als ze die van Wicky wegspelen. Dus ik snap hun nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dan was ik als Jordy zijnde terug naar bed gegaan
Zeker weten want sharice en David S zijn al tegen mensen aan het zeggen dat mattie en jordy erop moeten staan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de kans dat ze zelf genomineerd worden is groter als ze die van Wicky wegspelen. Dus ik snap hun niet
Keanu is gearriveerd bij de fietsen maar is weer even wegquote:
Een halve taco, niet een paar. Maar het hoort niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:59 schreef Hznootje het volgende:
Vervolgens gaan er taco’s naar binnen met pindakaas
Maakt niet uit, het is van iemand anders, die gister zuinig heeft gedaan om nu taco’s bij ontbijt te hebbenquote:
Waren over van de maaltijd. Nu appels uitzoeken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is van iemand anders, die gister zuinig heeft gedaan om nu taco’s bij ontbijt te hebben
Is ook asociaal van die 2 meiden elke keer dat gefluister in een groepquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:06 schreef Hznootje het volgende:
Gisteren bij het spel kwam er een beest bij Keanu naar boven.
Jolien weer over Milena en Sharice, dat ze steeds aan het fluisteren waren terwijl zij er naast lag
Nee alleen Elsa en Mattheus waren daar bij.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:08 schreef Koos1958 het volgende:
Nu over jane. Dat die heeft gezegd fuck you en je vriend. En keanu heeft dat niet gehoord zegt hij. Dat lult hij want zat er gewoon bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |