quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:49 schreef vlindertje89 het volgende:
lik niet aan handvaten van de winkelmandjes
Haha hoera, iemand heeft mn grapje gespotquote:
quote:
Ja, morgenochtend is er spreekuur, dan worden ook veel formulieren ingevuld, die kunnen ze s middags op een andere locatie ophalen om op de post te doen, maar ervoor worden ze gescand en naar mij gemaild. En over 2-3 weken moet ik die scans naar advocaten sturen (eindelijk eindelijk begint iedereen er van doordrongen te geraken dat volledige dossiers zo fijn zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha hoera, iemand heeft mn grapje gespot![]()
![]()
Ik heb inderdaad ook de griepprik gehad, maar wat je zegt @:Kaatje1, da's zeker geen 100% bescherming. Lekker dat jij morgen wat langer in warm bed kan liggen! En dan dus beetje online administratie bijwerken?
Het afspreken morgen wordt nu videobellende derde had wat moeite met auto krijgen (partner eigenlijk nodig voor werk) en stelde dat voor, zodat we alsnog sowieso met zn allen zijn, en dan nieuwe datum voor fysiek afspreken. Blij mee, heel leuk om ze allemaal zo alsnog te kunnen 'zien' en spreken!
Ik raakte al in paniekquote:
Hier moest ik nog op reageren. Ik download ze dus.quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:54 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Hoe wat waar? Ik wil het! Ik ben recent weer vooraan begonnen maar ik wil ook heel graag de nieuwe zien!
Zekerquote:
Ik heb m'n moeder in 2011 en mn zus in 2013 illegaal in de lek gestrooid op precies dezelfde plek.(in Vianen waar ze woonden en op uitkeken) Met bloemetjes uit eigen tuin erachter aan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:vlindertje89 uitvaart inderdaad. Moeder van een goede vriendin.
Nu ben ik niet meer piep maar toch was het bizar dat we bij de koffietafel met vijf mensen van rond de 50 bij elkaar zaten… in totaal in het bezit van vier nog levende ouders. Ik heb er twee van die vier, hebbert dat ik ben. En dan zat de vriendin waarvoor we er waren niet eens bij. Wel heel handige tips gekregen voor als je je ouders (of andere dierbare as) illegaal wil verstrooien.
Heb ik me nou al een keer eerder bij jou hoogst verbaasd over jouw leeftijd (stuk ouder dan ik dacht), of was dat bij @Candaasje?quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:vlindertje89 uitvaart inderdaad. Moeder van een goede vriendin.
Nu ben ik niet meer piep maar toch was het bizar dat we bij de koffietafel met vijf mensen van rond de 50 bij elkaar zaten… in totaal in het bezit van vier nog levende ouders. Ik heb er twee van die vier, hebbert dat ik ben. En dan zat de vriendin waarvoor we er waren niet eens bij. Wel heel handige tips gekregen voor als je je ouders (of andere dierbare as) illegaal wil verstrooien.
In het kader van de griepgolf kon ik het erg waarderen dat de priester zijn handen desinfecteerde voordat hij de communie ging uitdelen.
'tuurlijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha hoera, iemand heeft mn grapje gespot![]()
![]()
Mooiquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb m'n moeder in 2011 en mn zus in 2013 illegaal in de lek gestrooid op precies dezelfde plek.(in Vianen waar ze woonden en op uitkeken) Met bloemetjes uit eigen tuin erachter aan.
Geen haan die er naar kraaide hoor, gewoon gedaan.
Gemiste kans wel. Dat is toch echt een prachtig woord.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
'tuurlijk.
Ik schrijf veel verslagen en probeer er meestal ook wel een grapje in te stoppen. Momenteel heb ik iets met clusters onderhanden maar ik durf er geen clusterfuck in te stoppen
Tis best veel hequote:Op woensdag 12 februari 2025 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooi![]()
Wij hebben heel onceremonieel mijn schoonvader uitgestrooid in de Merwede. Allemaal plechtig een beetje as in het water. Maar toen was hij nog niet op dus nog een rondje. Toen duurde het te lang en hebben we hem gewoon omgekiept.
Het is zo veel meer dan we verwachtten. Ik zie ons nog allemaal zo'n rondje 'moet je voelen hoe zwaar', 'laat mij ook eens', etc doen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:04 schreef Blues het volgende:
[..]
Tis best veel he![]()
Ouders van g hebben we bij elkaar in een emmer gedaan en toen hebben de 3 broers ze op de hei uitgestrooid. Zwaar die emmer ook en duurde en duurde voor ie leeg was
Hey, wie noem je hier oud?quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:41 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Heb ik me nou al een keer eerder bij jou hoogst verbaasd over jouw leeftijd (stuk ouder dan ik dacht), of was dat bij @:Candaasje?![]()
![]()
![]()
![]()
Wel confronterend zeg, zo weinig ouders nog over..
Enpriester
Haha, neee, dat zegt niks over hoe oud je bent, maar over hoe jeugdig je over komt!quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hey, wie noem je hier oud?![]()
(Ik voel me wel 80. Rug van een oud wief! Misschien wordt het (nog steeds, eindelijk) tijd voor een nieuw matras
Oh ok, dan bikkel ik nog even seizoen 11 door. Ik vind Jodie niet eens zo heel tegenvallen (wel vaak wat overdreven geacteerd. Maar dat hebben wel meer doctors, zeker in hun eerste seizoen als ze nog een beetje in die jas moeten groeien) maar wat een slechte verhalen en wat een oerlelijk interieur van de Tardis. Niet te filmen (letterlijk)quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier moest ik nog op reageren. Ik download ze dus.
Ik ben zo blij verrast met deze seizoenen, ik was toch de hoop een beetje verloren op dat oude gevoel. Ik was bang om weer te gaan kijken, bang voor meer tegenvallers, dus we hebben het een jaar of 4 genegeerd.
Zo leuk
Krea vind mij online posten als een oudere moeke, (ik hoop in tegenstelling tot in real life), dus ik ben het denk ik niet geweestquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:10 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, neee, dat zegt niks over hoe oud je bent, maar over hoe jeugdig je over komt!. Misschien heb ik het zelfs wel bij jullie allebei gehad. Ik kan me herinneren dat ik minstens 1x eerder iemand echt veel jonger in mijn hoofd had zitten dan diegene was, maar niet meer bij welke C-naam
.
Die verhalen in seizoen 11 zijn echt matig inderdaad. Veel te simpel voor Doctor Who. Dat is misschien ook waarom ik zo blij verrast ben dat het echt beter werd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ok, dan bikkel ik nog even seizoen 11 door. Ik vind Jodie niet eens zo heel tegenvallen (wel vaak wat overdreven geacteerd. Maar dat hebben wel meer doctors, zeker in hun eerste seizoen als ze nog een beetje in die jas moeten groeien) maar wat een slechte verhalen en wat een oerlelijk interieur van de Tardis. Niet te filmen (letterlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |