Zundquote:
Mijn nek zit ook vast. Geen idee waarom. Ik denk misschien het rotweer waardoor ik verkrampt met m'n hoofd onder de capuchon gedoken heb gezeten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat jammer zeg @:Dr_Flash!
Vandaag was de eerste dag dat de zon weer vóór 8:00 opging!![]()
Wel weer troosteloos grijs en koud en regen hier, bleh. Een half uur door de woonkamer gewandeld vanmiddag en daarna toch ook nog maar een rondje buiten door de regen gedaan.
Lichamelijk beetje meh sinds zaterdag, beetje spierpijn/stijf in mn nek, sinds zondag ook beetje pijn onderin mn rug. Nek misschien nog steeds beetje van spierspanning na hoofd stoten zaterdag aan mn bureau, had ook beetje beurse plek achterop mn hoofd daarvan, die is wel stukken beter inmiddels. Onderin rug was eerst alleen links, maar toen ging ik natuurlijk aan beide kanten goed voelen of er links dan niet iets raars zat ofzo, dus nu zijn beide kanten beetje beursoeps. Niet ziek verder gelukkig, beetje snotterig maar met zoutneusspray nog onder controle dus goed te doen. Dus hopelijk blijft dat zo. Morgenochtend wel weer sporten met trainer, dus hopelijk is t daarna weer wat beter - vaak helpt beetje gedoseerd de spieren eromheen bewegen juist wel om t wat losser te maken.
Minder wij-gevoel door overname? Men heeft geen zin om met gereformeerde Gait uit Vlissingen een weekend weg te gaan?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar goed. Het is wat het is. We gaan onderzoeken waar het aan gelegen heeft. En dan kijken wat we verder gaan doen. Maar dit jaar waarschijnlijk geen citytrip meer. En ja, bowlingmiddagjes of brei-avondjes kom ik niet voor dus ik verwacht de rest van het jaar niet zo veel tijd kwijt te zijn aan de PV.
Dat gaan we dus onderzoeken. Ik hoor de wildste verhalen in de wandelgangen. Behalve "te duur" "te ver weg" etc heb ik ook al gehoord "te druk programma" en "te weinig vrije tijd". Nou moet je weten dat we donderdagmiddag zouden aankomen, vrijdagochtend een stadswandeling gepland hadden, en zondagochtend weer zouden vertrekken. En die stadswandeling kan je zelfs skippen als je dat wilt. Dus dat "te druk programma" moet een misverstand zijn. En zo zullen er wel meer misverstanden zijn. Dus dat gaan we onderzoeken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Minder wij-gevoel door overname? Men heeft geen zin om met gereformeerde Gait uit Vlissingen een weekend weg te gaan?
Ben je al de Hulk?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ga maar één keer per week…
Gesport, overleefd![]()
Vervelend zeg! Zou best kunnen, schouders optrekken onbewust bij guur/nat weer. En misschien ook nog een beetje van presentatie-spanning? Dat die er uitkomt nu het geweest is? Hopelijk ook bij jou snel weer over! Ik heb nu ibuprofen spiergel gesmeerd, dat helpt altijd wel een klein beetje (of placebo-helpt, kan ook).quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn nek zit ook vast. Geen idee waarom. Ik denk misschien het rotweer waardoor ik verkrampt met m'n hoofd onder de capuchon gedoken heb gezeten.
Wordt ook niet beter zo want heb net ook weer een halfuur door de regen gefietst
Ja eindelijk wel. Op de Facebookpagina van verf.nl laten ze ook allerlei leuke kleuren zien, ik zag nu G5.19.40 van Sikkens. Daar neig ik nu naar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Leuk kleurtje hoor @:derLudolf! Vind je 'm nu hij op de muur zit nog steeds te heftig voor je eigen slaapkamer?
Gaat er nog een tweede laag overheen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:54 schreef derLudolf het volgende:
Ik had een kleurtje bedoeld voor contrasterende kleur in de slaapkamer. Maar vond hem toch erg heftig toen ik het zo in een emmer zag zitten. Dus toen maar andere slaapkamer er mee gedaan
[ afbeelding ]
Uhu. Muur is nog nooit geverfd, dus ja, die zuigt lekker op. Wel vreemd dat patroon in het midden ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gaat er nog een tweede laag overheen?
Hier ook chili sin carne. Met quinoa, pompoen en avocadoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:03 schreef Candaasje het volgende:
Jammer Fles![]()
Dikke file, maar ik ben inmiddels thuis en zit met thee onder een dekentje op de bank. C. kookt chili ‘sans’ carne![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |