abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216636425
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
VEEL te weinig deelnemers.
Zund ;(

Komen jullie er financieel nu zonder grote schade uit?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_216636437
Nu wel ja, er was nog niks vastgelegd.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_216636465
Wat jammer zeg @Dr_Flash!

Vandaag was de eerste dag dat de zon weer vóór 8:00 opging! *O*

Wel weer troosteloos grijs en koud en regen hier, bleh. Een half uur door de woonkamer gewandeld vanmiddag en daarna toch ook nog maar een rondje buiten door de regen gedaan.

Lichamelijk beetje meh sinds zaterdag, beetje spierpijn/stijf in mn nek, sinds zondag ook beetje pijn onderin mn rug. Nek misschien nog steeds beetje van spierspanning na hoofd stoten zaterdag aan mn bureau, had ook beetje beurse plek achterop mn hoofd daarvan, die is wel stukken beter inmiddels. Onderin rug was eerst alleen links, maar toen ging ik natuurlijk aan beide kanten goed voelen of er links dan niet iets raars zat ofzo, dus nu zijn beide kanten beetje beurs :') oeps. Niet ziek verder gelukkig, beetje snotterig maar met zoutneusspray nog onder controle dus goed te doen. Dus hopelijk blijft dat zo. Morgenochtend wel weer sporten met trainer, dus hopelijk is t daarna weer wat beter - vaak helpt beetje gedoseerd de spieren eromheen bewegen juist wel om t wat losser te maken.
pi_216636663
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
VEEL te weinig deelnemers.
-O-
pi_216636690
Ik krijg zininin die eurostar naar Londen :D
Zag dat voor ons, ouwe takkies, 65+ kaartjes bestaan, best een leuk prijsje dan.
Wie weet in september.
Maart Antwerpen
Mei/Juni Zakynthos
September Londen?

:D O+
pi_216636699
Zie baktopic voor mijn #PG cookies die ik vandaag bakte :9

Verder had ik fysiek geen topdag dus niet gewandeld (8>
pi_216636946
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 18:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat jammer zeg @:Dr_Flash!

Vandaag was de eerste dag dat de zon weer vóór 8:00 opging! *O*

Wel weer troosteloos grijs en koud en regen hier, bleh. Een half uur door de woonkamer gewandeld vanmiddag en daarna toch ook nog maar een rondje buiten door de regen gedaan.

Lichamelijk beetje meh sinds zaterdag, beetje spierpijn/stijf in mn nek, sinds zondag ook beetje pijn onderin mn rug. Nek misschien nog steeds beetje van spierspanning na hoofd stoten zaterdag aan mn bureau, had ook beetje beurse plek achterop mn hoofd daarvan, die is wel stukken beter inmiddels. Onderin rug was eerst alleen links, maar toen ging ik natuurlijk aan beide kanten goed voelen of er links dan niet iets raars zat ofzo, dus nu zijn beide kanten beetje beurs :') oeps. Niet ziek verder gelukkig, beetje snotterig maar met zoutneusspray nog onder controle dus goed te doen. Dus hopelijk blijft dat zo. Morgenochtend wel weer sporten met trainer, dus hopelijk is t daarna weer wat beter - vaak helpt beetje gedoseerd de spieren eromheen bewegen juist wel om t wat losser te maken.
Mijn nek zit ook vast. Geen idee waarom. Ik denk misschien het rotweer waardoor ik verkrampt met m'n hoofd onder de capuchon gedoken heb gezeten.
Wordt ook niet beter zo want heb net ook weer een halfuur door de regen gefietst ;(
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 18:42:18 #108
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216637008
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja, maar goed. Het is wat het is. We gaan onderzoeken waar het aan gelegen heeft. En dan kijken wat we verder gaan doen. Maar dit jaar waarschijnlijk geen citytrip meer. En ja, bowlingmiddagjes of brei-avondjes kom ik niet voor dus ik verwacht de rest van het jaar niet zo veel tijd kwijt te zijn aan de PV.
Minder wij-gevoel door overname? Men heeft geen zin om met gereformeerde Gait uit Vlissingen een weekend weg te gaan?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_216637071
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 18:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Minder wij-gevoel door overname? Men heeft geen zin om met gereformeerde Gait uit Vlissingen een weekend weg te gaan?
Dat gaan we dus onderzoeken. Ik hoor de wildste verhalen in de wandelgangen. Behalve "te duur" "te ver weg" etc heb ik ook al gehoord "te druk programma" en "te weinig vrije tijd". Nou moet je weten dat we donderdagmiddag zouden aankomen, vrijdagochtend een stadswandeling gepland hadden, en zondagochtend weer zouden vertrekken. En die stadswandeling kan je zelfs skippen als je dat wilt. Dus dat "te druk programma" moet een misverstand zijn. En zo zullen er wel meer misverstanden zijn. Dus dat gaan we onderzoeken.

Maar het is wel belangrijk om dat eerst te doen voordat we gaan bepalen hoe nu verder. Want als er inderdaad iets uit komt zoals wat jij schetst (en dat is heel goed mogelijk) dan heeft het gewoon geen zin om de komende jaren nogeens zoiets te proberen. Dan moet eerst de cultuur gerepareerd worden.
pi_216637124
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik ga maar één keer per week…

Gesport, overleefd *O*
Ben je al de Hulk?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_216637134
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 18:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ben je al de Hulk?
_O-
pi_216637158
Hebben er nog mensen boodschappenzegels van de Jumbo over?

Wil je mij Jumbo boodschappenzegels geven via deze link?
https://www.jumbo.com/zeg(...)45-9310-02443fc41f7c

Over een week heb ik veel AH Eftelingzegels om terug te geven :D
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 18:54:58 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216637178
Ik had een kleurtje bedoeld voor contrasterende kleur in de slaapkamer. Maar vond hem toch erg heftig toen ik het zo in een emmer zag zitten. Dus toen maar andere slaapkamer er mee gedaan
pi_216637221
En nou een beach view erop schilderen!
pi_216637281
Jammer Fles :{

Dikke file, maar ik ben inmiddels thuis en zit met thee onder een dekentje op de bank. C. kookt chili ‘sans’ carne :9

@AnneX nieuwe Ikea kasten zijn ook best prijzig hoor. Wij waren voor onze pax kledingkast ook meer dan 1000 euro kwijt. (Samengesteld uit 2 brede kasten en 1 smalle kast) ¤1200 voor 7 stuks klink nog niet eens zo heel gek denk ik? Inclusief montage e.d.

Kapstok aan de muur een optie? Ik vind staande exemplaren vaak van die wiebelige ondingen waarbij je er aan de achterkant slecht bij kunt.

En nu ben ik wel benieuwd naar je dressoir!
pi_216637356
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 18:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Mijn nek zit ook vast. Geen idee waarom. Ik denk misschien het rotweer waardoor ik verkrampt met m'n hoofd onder de capuchon gedoken heb gezeten.
Wordt ook niet beter zo want heb net ook weer een halfuur door de regen gefietst ;(
Vervelend zeg! Zou best kunnen, schouders optrekken onbewust bij guur/nat weer. En misschien ook nog een beetje van presentatie-spanning? Dat die er uitkomt nu het geweest is? Hopelijk ook bij jou snel weer over! Ik heb nu ibuprofen spiergel gesmeerd, dat helpt altijd wel een klein beetje (of placebo-helpt, kan ook).

@Blues fijne vakantieplannen al!

Ik moet nog even bedenken wat ik wil met vakanties. Een collega heeft via meerjarensparen gespaard voor een sabbatical, die is vanaf deze week 12 weken weg. Ik heb toen eens zitten kijken naar mijn vakantie-uren en of ik ook niet zoiets zou kunnen doen (al dan niet met gewoon regulier opgespaarde vakantie-uren). Als ik dit jaar naast al geplande week in mei nog een weekje in december incalculeer en bv in de zomer 4 weken 2 dagen per week werken ipv 3 weken helemaal vrij, dan kan ik in 2026 8 weken achter elkaar vrij nemen, en dan ook nog tussen kerst en oud&nieuw vrij zijn, en dan heb ik nog 125.5 uur over voor de rest van het jaar (iets meer dan 3 volle weken). Niet dat ik enig idee heb wat ik met 8 weken vrij zou doen, maar het klinkt wel lekker :D

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 11-02-2025 19:48:47 ]
pi_216637545
Leuk kleurtje hoor @derLudolf! Vind je 'm nu hij op de muur zit nog steeds te heftig voor je eigen slaapkamer?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 februari 2025 @ 19:24:53 #118
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_216637581
Vakantie...
eind maart: Grunn of Zeeland. Die andere provincie wrs later dit jaar :P
Zal wrs dit jaar wel in de zomervakantie weggaan omdat ik eigenlijk door GR2026 mei/juni en najaar niet weg kan.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 19:54:58 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216638203
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 19:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Leuk kleurtje hoor @:derLudolf! Vind je 'm nu hij op de muur zit nog steeds te heftig voor je eigen slaapkamer?
Ja eindelijk wel. Op de Facebookpagina van verf.nl laten ze ook allerlei leuke kleuren zien, ik zag nu G5.19.40 van Sikkens. Daar neig ik nu naar.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 19:58:11 #120
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216638258
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 18:54 schreef derLudolf het volgende:
Ik had een kleurtje bedoeld voor contrasterende kleur in de slaapkamer. Maar vond hem toch erg heftig toen ik het zo in een emmer zag zitten. Dus toen maar andere slaapkamer er mee gedaan
[ afbeelding ]
Gaat er nog een tweede laag overheen?
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 20:11:19 #121
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216638514
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 19:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Gaat er nog een tweede laag overheen?
Uhu. Muur is nog nooit geverfd, dus ja, die zuigt lekker op. Wel vreemd dat patroon in het midden ja.
pi_216638516
Ik ben vanaf ergens eind feb/begin mrt 26 gewoon 4ever vrij _O- Nog steeds een gekke gedachte dat ik nog maar 1 jaar een werkzaam leven heb. :)
pi_216638528
Mooie kleur in combi met een beetje donkerbruine vloer Ludolf!
pi_216638548
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 19:03 schreef Candaasje het volgende:
Jammer Fles :{

Dikke file, maar ik ben inmiddels thuis en zit met thee onder een dekentje op de bank. C. kookt chili ‘sans’ carne :9
Hier ook chili sin carne. Met quinoa, pompoen en avocado :9

Zeker jammer Fles!

@Barreltje en haar avontuur _O-
Spoilers!
pi_216638550
@Barreltje _O-

Volgens mij heb ik ook eens opgemerkt dat ik *als* ik in de sloot spring, dat het wegens een of ander dier is. Welkom bij de club :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')