Wow vet zegquote:
Ja, het staat vol met een live registratie van John Hiatt covers, vandaar de "Dear John" titel.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:11 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
Wow vet zegWist niet dat Ilse deLange ook dit soort dingen deed, ik hou heel erg van haar stem maar vind de muziek die ze maakt vaak een beetje nietszeggend. Is de rest van die CD ook een beetje in deze stijl?
Had niet gezien dat jij Level 42 ook al had gepostquote:
Ah ja, disco staat hier natuurlijk bekend omquote:Op maandag 10 februari 2025 20:35 schreef Tokay het volgende:
Good Times van Chic natuurlijk!!![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:40 schreef Bargehassus het volgende:
Veel nummers uit de musical Hair zitten ook hele fijne basgitaren in. Moet nog even een voorbeeld zoeken want ik heb hier geen geluid. Nou ja, heb het wel natuurlijk maar kantoor ditdat.
En ook al in het eerste nummer: Aquarius. Luister en huiver.quote:
En nog even: JanWillem en Jeroen, bedankt!quote:
Het is nooit te laat om voor je zonden vergeven te wordenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:35 schreef Bargehassus het volgende:
Als ik het een en ander zo beluister, en ik ben zelf schuldig. wordt de basgitarist onderschat. I plead guilty.![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
En ook al in het eerste nummer: Aquarius. Luister en huiver.
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb deze musical drie keer live mogen zien. En ik hou niet van musicals. Maar deze. Ik can not stop loving it.
Een van de keren zat ik vrij dicht bij de live band. Echt, driekwart van de tijd heb ik naar de band gekeken. Wat een band, wat een muziek.
Bedoel je deze? I like dirt.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Staat zo'n nummer op Californication, maar kan niet op de naam komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |