Dan nog.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze hebben dus samengewerkt. Tja, het lijken mij tegenpolen dus dat zal wel oud zeer zijn.
Een zwarte dag in de geschiedenis.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:34 schreef Cupfighter het volgende:
Als zij dood gaat wordt dat een nationale feestdag
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een zwarte dag in de geschiedenis.
Het is een hele vervelende vrouw, ik heb haar een paar ontmoet toen ze nog met mijn oud werkgever samen was.(Roland kahn) Het was toen al een naar mens die dacht dat ze boven de rest stond. 🤢🤢🤢quote:
Wat is bij haar geen oud zeer? Die vrouw is echt over werkelijk alles zo zuur als het maar kanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze hebben dus samengewerkt. Tja, het lijken mij tegenpolen dus dat zal wel oud zeer zijn.
Ze is zelfs zo zuur dat toen Piet Paulusma overleed ze hem een klootzak noemde omdat hij Piet heettequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:17 schreef 111210 het volgende:
[..]
Wat is bij haar geen oud zeer? Die vrouw is echt over werkelijk alles zo zuur als het maar kan
Die vrouw is een racistquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze is zelfs zo zuur dat toen Piet Paulusma overleed ze hem een klootzak noemde omdat hij Piet heette
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |