SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
In welke context? Als hij de ‘ja maar wij hadden meer xG!!’-manier bedoelt geef ik hem groot gelijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:29 schreef Caland het volgende: [..] Pascal Bosschaart die onlangs nog riep dat hij data maar onzin vond. Ja, dat gaat genieten worden.
Hij had bij Cambuur een keer een speler die 3x scoorde uit 0,8 xG dus zoveel zegt het niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In welke context? Als hij de ‘ja maar wij hadden meer xG!!’-manier bedoelt geef ik hem groot gelijk.
Nee klopt, maar wel iemand die meer op dezelfde lijn zit met Reijnen en de rest van de staf die er al zat onder Slot.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is overdreven, maar hij vond het wel ondergeschikt aan z'n eigen waarneming.
Dat is sowieso geen verbetering op de (middel)lange termijn.
Ik denk eerder dat de selectie aan de noodrem heeft getrokken.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:32 schreef fetX het volgende:
[..]
‘In goed overleg’ Bij Feyenoord? Lol. Dit is gewoon de RvC die hun zin heeft doorgedrukt.
Heeft een Marokkaan die nooit werkt (ik kijk jou aan @Flitsbezorger ) het eindelijk eens bij het rechte eind.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooi dat niemand tijd gestoken heeft in de OP.
Vaak zo dat men in "goed overleg" scheiden. Niet alleen met voetbaltrainers.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:32 schreef fetX het volgende:
[..]
‘In goed overleg’ Bij Feyenoord? Lol. Dit is gewoon de RvC die hun zin heeft doorgedrukt.
Ik zie een verband, Arend Martijn heeft het wel gezien daar.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne verliest van de nummer laatst uit de Championship.
Moet je ook niet aan willen beginnen.
Bosschaart als interim.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
Sneu voor die man maar dit was geen gelukkig huwelijk. Er komt nu een interim?
Dan hoop ik voor hullie dat er snelle een nieuwe trainer komt want die stond bij Cambuur tactisch niet echt bekend als een helder licht als ik de verhalen mag geloven. Heeft wel een mooie baard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |