Ja, zo zie ik het ook. Reken maar dat ie als het aan Troost ligt gelijk een contract voor 2,5 jaar krijgt.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Pusic puur voor dit half jaar valt nog wel te verdedigen, maar daar gaat hij nooit mee akkoord (lijkt me).
Weggestemd door de rest van de RvC? StiCo?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:20 schreef snabbi het volgende:
Hoe krijg je iemand als Troost gewipt? Het is dus niet een administrief medewerkertje maar je fucking RvC. Wmb moet die weg. Dat dacht ik al langer, maar nu helemaal.
Hij was natuurlijk eerst afgedaald het bestuur in. Pas toen DtK kwam ging hij weer terugquote:Op maandag 10 februari 2025 20:21 schreef De_Kraam het volgende:
Hoe lang mag iemand in de RvC zitten? TeringSjaak zit daar toch al een tijdje?
Een commissaris mag maximaal drie maal voor een periode van vier jaar zitting hebben in de raad van commissarissen.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:21 schreef De_Kraam het volgende:
Lekker zuupen in het Moasgebouw , echte Roooottterdammmert.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:19 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Sjaak Panhuus. @:powerloungen
Ik meen ergens gelezen te hebben dat zijn termijn (en die van Toon) volgend jaar afloopt. Of ze dan herkiesbaar zijn oid, geen idee.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:21 schreef De_Kraam het volgende:
Ja maar daar hebben ze lak aan - want ze switchen gewoon tussen een positie in de RvC en dan weer een positie in de Stichting Continuiteit. Het is gewoon een incestieuze bende daar wmbquote:Op maandag 10 februari 2025 20:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een commissaris mag maximaal drie maal voor een periode van vier jaar zitting hebben in de raad van commissarissen.
Toon zit er sowieso nog geen 12 jaar toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat zijn termijn (en die van Toon) volgend jaar afloopt. Of ze dan herkiesbaar zijn oid, geen idee.
2 prijzen gewonnen bij Man United, daar droomt Amorim op dit moment vanquote:Op maandag 10 februari 2025 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Ja hoe goed ten hag is hebben we bij manchester united gezien
is geen feyenoord trainer
heeft 1 seizoen wat gepresteerd toen ajax heel veel geld had
Probleem is dat Te Kloese nu niks kan zeggen, want die is af, dus Sjaak pakt het momentum.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral omdat teringsjaak dat er blijkbaar door aan het drukken is. Zelfs als het een goede optie zou zijn moet je nooit naar die mongool luisteren.
Het is niet op resultaten, maar obv voortgang qua spel. Die man heeft oogtyfusvoetbal teruggebracht. En had soms een aardig plan A maar nooit een goed plan B, laat staan plan C.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:54 schreef Alpha0 het volgende:
CL: overwinterd, prima resultaat
Beker: niet top maar wel je plicht vervuld, als je er nou uit was gevlogen tegen een amateur ploeg maar dat is niet zo, het is tegen de regerend landskampioen
Eredivisie: 5e is slecht, maar win je de inhaalwedstrijd thuis tegen Almere (die laatste staan) dan sta je 3e en ook dat is acceptabel.
Dus hoezo is Priske op resultaten eruit gegooid? had die man het seizoen laten afmaken.
Lijkt me sterk dat die gaat komen. Zit bij Zweden toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 20:47 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord Youth Watcher denkt dat ze nu voor Tomasson gaan.
De lat ligt iets te laag bij jouquote:Op maandag 10 februari 2025 20:54 schreef Alpha0 het volgende:
CL: overwinterd, prima resultaat
Beker: niet top maar wel je plicht vervuld, als je er nou uit was gevlogen tegen een amateur ploeg maar dat is niet zo, het is tegen de regerend landskampioen
Eredivisie: 5e is slecht, maar win je de inhaalwedstrijd thuis tegen Almere (die laatste staan) dan sta je 3e en ook dat is acceptabel.
Dus hoezo is Priske op resultaten eruit gegooid? had die man het seizoen laten afmaken.
Inderdaad. En het was ook duidelijk dat het niet boterde tussen de coachingstaf en de spelers, dat is eigenlijk ook altijd een goede reden voor ontslag.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is niet op resultaten, maar obv voortgang qua spel. Die man heeft oogtyfusvoetbal teruggebracht. En had soms een aardig plan A maar nooit een goed plan B, laat staan plan C.
De RvC als uitvoerend orgaan in plaats van toezichthoudend orgaan.quote:Op maandag 10 februari 2025 21:16 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
De RvC gebruikt de Telegraaf weer handig als spreekbuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |