quote:Op maandag 10 februari 2025 19:44 schreef RamboDirk het volgende:
Wel kaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Garantie voor succes
In Twente wel kampioen geworden!quote:Op maandag 10 februari 2025 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die Pusic staat derde in een competitie met maar twee clubs. Goede suggestie weer, Sjaak!
Eruit gegooid worden voor Gonzalo Garcia (lol) (lol)quote:Op maandag 10 februari 2025 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Twente wel kampioen geworden!
En toen eruit gegooid. (lol)
Ja, omdat het een gek is.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel terecht maar waarom die idioot van een Pusic.quote:
Dat was Priske ook nog wel gelukt in de KKD.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee nee daarom moest Gimenez verkocht wordenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:05 schreef Zorro het volgende:
Het geld wat Priske verdiend heeft in de Champions League wordt direct gebruikt om hem af te kopen.
Krabby heeft het ook vooral over Pusic als kandidaatquote:
Vooral omdat teringsjaak dat er blijkbaar door aan het drukken is. Zelfs als het een goede optie zou zijn moet je nooit naar die mongool luisteren.quote:
Ik vrees er ook voor. Fucking Troost.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Krabby heeft het ook vooral over Pusic als kandidaat
Ik vrees met grote vrezen.
Pusic moet je nooit willen hebben. Een debiele schreeuwer. Perfect als assistent hoor, maar niet om als hoofdtrainer aan te stellen.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Pusic puur voor dit half jaar valt nog wel te verdedigen, maar daar gaat hij nooit mee akkoord (lijkt me).quote:Op maandag 10 februari 2025 20:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Pusic moet je nooit willen hebben. Een debiele schreeuwer. Perfect als assistent hoor, maar niet om als hoofdtrainer aan te stellen.
Sjaak is echt de grootste aids ooit in onze club. Een terugkerend gezwel uit de jaren 2004/2012.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral omdat teringsjaak dat er blijkbaar door aan het drukken is. Zelfs als het een goede optie zou zijn moet je nooit naar die mongool luisteren.
Nee natuurlijk niet, die komt alleen hij echt hoofdtrainer mag zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Pusic puur voor dit half jaar valt nog wel te verdedigen, maar daar gaat hij nooit mee akkoord (lijkt me).
Valentijn ook, maar die zal wel niet zo goed geïnformeerd zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |