Ten Hag is meer een persoonlijkheid die ik niet goed kan hebben.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoezo opeens, ik heb Ten Hag altijd een prima trainer gevonden
Het was alleen een fout om bij een topclub in Engeland te gaan werken, die ook nog van wanbeleid aan elkaar hangt.
Ik krijg er ook geen warm gevoel van, maar het is denk ik wel de beste beschikbare en voor de hand liggende optie.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ten Hag is meer een persoonlijkheid die ik niet goed kan hebben.
Grootste amateurclub van Nederlandquote:
Simonis.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik krijg er ook geen warm gevoel van, maar het is denk ik wel de beste beschikbare en voor de hand liggende optie.
Liefst natuurlijk een geniale trainer die we nog niet kennen of nu nog onderschatten, maar betwijfel of Te Kloese die gaat vinden.
Ik vermoed dat ik meer herfsten voorbij heb zien trekken richting de eeuwige jachtvelden dan jij en ik word er niet milder op zeg maar.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben in een fase in mijn leven dat ik daar wel van kan genieten eigenlijk
Is dat nou dat ouder worden?
Sierksma? Alleen vanwege die Youth League? Lijkt me echt sterk.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:21 schreef ZKA het volgende:
[..]
Geen gekke keus, een trainer die al in de gelederen is deze 3 maanden het toch al kansloze seizoen af laten maken. Simonis (Go Ahead) of Sierskma (assistent AZ) zijn interessante namen voor vanaf seizoen 25/26.
Ik vind zijn morele kompas echt te dubieus dat ik daar achter zou staan. Bovendien heeft hij er bij ManU ook zelf wel een potje van gemaakt, vooral in het aankoopbeleid natuurlijk maar dat is bij ons momenteel niet beter georganiseerd.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik krijg er ook geen warm gevoel van, maar het is denk ik wel de beste beschikbare en voor de hand liggende optie.
Liefst natuurlijk een geniale trainer die we nog niet kennen of nu nog onderschatten, maar betwijfel of Te Kloese die gaat vinden.
Ze hebben nog altijd geen geld hoor.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben juist veel geïrriteerder tegenwoordig, voorheen was het ook een beetje je lot als Feyenoorder dat het bij ons een puinzooi was en had Ajax nou eenmaal de betere spelers en het geld. Alleen heb je dat excuus nu niet meer, dat we die uitgangspositie in zo’n korte tijd hebben verpest kan ik echt niet bij, dat was zelfs moeilijk als je je best deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sahin geen optie mee (verder geen mening over Sahin)quote:Op maandag 10 februari 2025 18:21 schreef ZKA het volgende:
[..]
Geen gekke keus, een trainer die al in de gelederen is deze 3 maanden het toch al kansloze seizoen af laten maken. Simonis (Go Ahead) of Sierskma (assistent AZ) zijn interessante namen voor vanaf seizoen 25/26.
Nou Nadje ligt echt aan Nadje zelf. Die kan er geen tering van.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:24 schreef ZKA het volgende:
[..]
Zeker, gewoon een interessante voetballer als je hem goed brengt en gebruikt. Maar bij Feyenoord heeft slechts een enkeling zich (door)ontwikkeld onder Priske en z’n meegebrachte nitwits
quote:Liverpool are understood to be closely monitoring Feyenoord defender David Hancko as a potential transfer target for the summer.
Sources have told CaughtOffside that the Reds are one of a number of top clubs emerging as potential suitors for the Slovakia international, though the player himself has yet to make any kind of a decision over his future.
If Hancko does end up moving at the end of this season, then Liverpool could be alongside other big names like Chelsea, Tottenham, Bayern Munich and Juventus in pursuing the 27-year-old.
Troost is echt een gezwel in de club. Een onprofessionele idioot. Die moet ook echt per direct wegquote:
trap hem eruitquote:Niet de eerste keer: RvC-lid Troost opnieuw in negatief daglicht
vandaag, 19:08 1128 reacties
Sjaak Troost heeft in aanloop naar de kraker tegen Bayern München vertrouwelijke informatie gelekt naar sponsoren. Dit meldt het Algemeen Dagblad maandagavond. De voormalig voetballer liet voorafgaand aan de wedstrijd in de Champions League weten, in een volle sponsorzaal, dat de Deense trainer ontslagen zou worden.
Binnen Feyenoord was er al langer een stroming die geen vertrouwen meer had in Priske. De gewonnen wedstrijd tegen Bayern München zorgde ervoor dat algemeen directeur Dennis te Kloese terugdeinsde. Na een intensief gesprek zijn er afspraken gemaakt en werd alsnog besloten om met elkaar verder te gaan.
Priske was echter een dead man walking, nadat hij wist dat de druk vanuit de club werd opgevoerd. Vandaag is alsnog besloten om in goed overleg afscheid van elkaar te nemen. De rol van Troost, die juist als commissaris en toezichthouder een geheimhoudingsplicht heeft, is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk te noemen.
Het is niet de eerste keer dat Troost negatief in het nieuws komt. Zo werd hij tijdens zijn periode als interim-technisch directeur bekritiseerd vanwege chaotisch en onprofessioneel beleid tijdens transferperiodes. Ook een interview over Renato Tapia, die zijn contract niet wilde verlengen en een transfer naar Rusland niet zag zitten, viel verkeerd.
Troost, die zich 'niet in de maling laat nemen door Tapia', kon na het aantrekken van Frank Arnesen als technisch directeur weer een andere rol bekleden. Zelf reageerde hij destijds begripvol op alle kritische geluiden en weet hij als geen ander hoe de voetballerij werkt. "De voetballerij is als een omgekeerde wasstraat: je gaat er schoon in en komt er vuil uit. Zeker op zo’n positie."
Het is @ZKAquote:Op maandag 10 februari 2025 19:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sierksma? Alleen vanwege die Youth League? Lijkt me echt sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |