Dit moest ik even fixen, Ryerson, Bensebaini en Çan zijn geen zooi, waren er al bij onder Terziç bij en dat ging prima. Over Anton heb ik idd al langer mijn twijfels.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:17 schreef ZKA het volgende:
[..]
Een gedisciplineerde trainer die toevallig ontslagen werd omdat hij met zooi als Reyerson, Bensebaini, Anton, Can en Mislintat moest werken
....
Ja duh, maar niet tijdens, dat is nog erger dan vroegâh.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wel herkenbaar hoor. Toen ik 18 was, was ik de halve week chagrijnig na een nederlaag maar nu ik 35 en vader ben, ben ik dat een half uurtje na de wedstrijd allemaal wel weer kwijt.
Oh dat wel hoor, stoor me aan genoeg spelers eigenlijk. Maar die invalbeurten van Nadje passen in een wat andere, meer kolderieke, categoriequote:Op maandag 10 februari 2025 18:49 schreef GGMM het volgende:
Nu het weer wat minder gaat kan niemand voetbal eigenlijk wat schelen
Komt dat even goed uit!
Ja, dit gevoel is herkenbaar.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
dat we die uitgangspositie in zo’n korte tijd hebben verpest kan ik echt niet bij, dat was zelfs moeilijk als je je best deed
Ik denk dat dit juist aantoont hoe makkelijk het is. Hetzelfde geldt voor de originele achteruitgang van Ajax met Schreuder (daar ging het alleen in het 2e seizoen nog veel meer mis).quote:Op maandag 10 februari 2025 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben juist veel geïrriteerder tegenwoordig, voorheen was het ook een beetje je lot als Feyenoorder dat het bij ons een puinzooi was en had Ajax nou eenmaal de betere spelers en het geld. Alleen heb je dat excuus nu niet meer, dat we die uitgangspositie in zo’n korte tijd hebben verpest kan ik echt niet bij, dat was zelfs moeilijk als je je best deed
Maar de zwakke schakel moet juist de nieuwe trainer gaan aanstellen.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit juist aantoont hoe makkelijk het is. Hetzelfde geldt voor de originele achteruitgang van Ajax met Schreuder (daar ging het alleen in het 2e seizoen nog veel meer mis).
Je hoeft maar op 1 sleutelpositie een zwakke schakel te hebben en je wordt zo weer teruggeworpen in je ontwikkeling. De kern is nu hoe er op die eerste tegenslag wordt gereageerd. Er is nog niet zoveel verloren, maar dan moet je nu wel een goede trainer (of tussenpaus) aanstellen en 3e worden. En dan in de zomer weer een goede keuze maken en liefst die voorrondes ook doorkomen.
Ja, dat is op zich ook wel waarquote:Op maandag 10 februari 2025 18:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja duh, maar niet tijdens, dat is nog erger dan vroegâh.
Ten Hag zou een prima trainer zijn, al geloof ik dat die niet voor een Nederlands salaris gaat werken voorlopigquote:
Toch nog gelachenquote:Op maandag 10 februari 2025 18:24 schreef ZKA het volgende:
[..]
Zeker, gewoon een interessante voetballer als je hem goed brengt en gebruikt. Maar bij Feyenoord heeft slechts een enkeling zich (door)ontwikkeld onder Priske en z’n meegebrachte nitwits
Ten Hag heeft tegenwoordig genoeg geld om ver weg van het caliber clubs als Feyenoord te blijven.quote:
Niet helemaal mee eens, ik denk vooral dit het resultaat is van slechte beslissingen in het beleid die vooral in 2023/24 zijn gemaakt door te Kloese en de RvC, en dat die keuzes je nu pas gaan opbreken waardoor nu ineens twee jaar slecht beleid zich opstapelt.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit juist aantoont hoe makkelijk het is. Hetzelfde geldt voor de originele achteruitgang van Ajax met Schreuder (daar ging het alleen in het 2e seizoen nog veel meer mis).
Je hoeft maar op 1 sleutelpositie een zwakke schakel te hebben en je wordt zo weer teruggeworpen in je ontwikkeling. De kern is nu hoe er op die eerste tegenslag wordt gereageerd. Er is nog niet zoveel verloren, maar dan moet je nu wel een goede trainer (of tussenpaus) aanstellen en 3e worden. En dan in de zomer weer een goede keuze maken en liefst die voorrondes ook doorkomen.
Ligt een beetje aan zijn ontslagvoorwaardenquote:Op maandag 10 februari 2025 19:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ten Hag zou een prima trainer zijn, al geloof ik dat die niet voor een Nederlands salaris gaat werken voorlopig
Tja...quote:Sjaak Troost heeft in aanloop naar de kraker tegen Bayern München vertrouwelijke informatie gelekt naar sponsoren. Dit meldt het Algemeen Dagblad maandagavond. De voormalig voetballer liet voorafgaand aan de wedstrijd in de Champions League weten, in een volle sponsorzaal, dat de Deense trainer ontslagen zou worden.
Binnen Feyenoord was er al langer een stroming die geen vertrouwen meer had in Priske. De gewonnen wedstrijd tegen Bayern München zorgde ervoor dat algemeen directeur Dennis te Kloese terugdeinsde. Na een intensief gesprek zijn er afspraken gemaakt en werd alsnog besloten om met elkaar verder te gaan.
Priske was echter een dead man walking, nadat hij wist dat de druk vanuit de club werd opgevoerd. Vandaag is alsnog besloten om in goed overleg afscheid van elkaar te nemen. De rol van Troost, die juist als commissaris en toezichthouder een geheimhoudingsplicht heeft, is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk te noemen.
Het is niet de eerste keer dat Troost negatief in het nieuws komt. Zo werd hij tijdens zijn periode als interim-technisch directeur bekritiseerd vanwege chaotisch en onprofessioneel beleid tijdens transferperiodes. Ook een interview over Renato Tapia, die zijn contract niet wilde verlengen en een transfer naar Rusland niet zag zitten, viel verkeerd.
Troost, die zich 'niet in de maling laat nemen door Tapia', kon na het aantrekken van Frank Arnesen als technisch directeur weer een andere rol bekleden. Zelf reageerde hij destijds begripvol op alle kritische geluiden en weet hij als geen ander hoe de voetballerij werkt. "De voetballerij is als een omgekeerde wasstraat: je gaat er schoon in en komt er vuil uit. Zeker op zo’n positie."
Hoezo opeens, ik heb Ten Hag altijd een prima trainer gevondenquote:
Zie ik ook wel zitten.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan zijn ontslagvoorwaarden
Zou het overigens wel leuk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |