Zoveel goede keus is er niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een Bosschaart wil je ook niet als interim.
Tja. Het is gewoon een mokerdomme beslissing om Priske er nu uit te knikkeren. Had hem het seizoen af laten maken en de komende maanden rustig op zoek te gaan naar een vervanger. De timing is weer echt des Feyenoordsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet toch iemand even een week doorschuiven.
Eerder een maand te laat ontslagen. Aanmodderen met iets dat niet werkt moet je ook niet te lang doenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. Het is gewoon een mokerdomme beslissing om Priske er nu uit te knikkeren. Had hem het seizoen af laten maken en de komende maanden rustig op zoek te gaan naar een vervanger. De timing is weer echt des Feyenoords
Zeiken om het zeiken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. Het is gewoon een mokerdomme beslissing om Priske er nu uit te knikkeren. Had hem het seizoen af laten maken en de komende maanden rustig op zoek te gaan naar een vervanger. De timing is weer echt des Feyenoords
Het spel werd alleen maar slechter. Het risico dat het helemaal in elkaar donderde was veel te groot.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je een trainer met een hoge afkoopsom nog een 2e kans wil geven met een fatsoenlijke voorbereiding op de 2e seizoenshelft. Maar na die eerste 2 Eredivisiepotjes had het vóór de wedstrijd tegen Bayern in ieder geval klaar moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Priske had er al uit moeten liggen toen hij een ontslag van Babalola blokkeerde en John weg wilde. Vanaf dat moment houd je een onwerkbare situatie in stand.
Verder kan je zo’n beetje ieder willekeurig punt dit seizoen aanwijzen als een beter moment voor ontslag, omdat het gewoon een volledige mismatch was. Dat het nu gebeurt is niet ideaal, maar blijven wachten op een ‘ideaal’ moment is ook niet verstandig.
Ik vond het vooral opvallend dat het AD (geloof ik) tussen neus en lippen door wist te melden dat Te Kloese eigenlijk in de zomer al tot de conclusie kwam dat het niet echt een match was.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Priske had er al uit moeten liggen toen hij een ontslag van Babalola blokkeerde en John weg wilde. Vanaf dat moment houd je een onwerkbare situatie in stand.
Verder kan je zo’n beetje ieder willekeurig punt dit seizoen aanwijzen als een beter moment voor ontslag, omdat het gewoon een volledige mismatch was. Dat het nu gebeurt is niet ideaal, maar blijven wachten op een ‘ideaal’ moment is ook niet verstandig.
Ook alleen al de opmerking: "Ik luister geen podcasts", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:
De aanwijzingen lagen eigenlijk al op tafel na die 5-0 bij Benfica. Het was een beetje schrijnend om maandenlang een trainer van alles te zien proberen waarvan de kans klein was dat het zou werken, omdat het al geprobeerd en mislukt was, of omdat het het tegenovergestelde was waar je onder Slot succes mee hebt geboekt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het vooral opvallend dat het AD (geloof ik) tussen neus en lippen door wist te melden dat Te Kloese eigenlijk in de zomer al tot de conclusie kwam dat het niet echt een match was.
Dat vond ik ook, maar met wat we nu weten was misschien de winterstop al het beste moment geweest.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je een trainer met een hoge afkoopsom nog een 2e kans wil geven met een fatsoenlijke voorbereiding op de 2e seizoenshelft. Maar na die eerste 2 Eredivisiepotjes had het vóór de wedstrijd tegen Bayern in ieder geval klaar moeten zijn.
Dat is precies hetzelfde moment als jij bedoelt, maar toen verloor ik het vertrouwen dat de prestaties structureel beter zouden worden.
Over middelmaat gesproken. Feyenoord. Nee grapje.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Ik luister geen podcasts", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Pascal Bosschaart mag het gelukkig maximaal vier weken doen omdat hij de papieren niet heeft (lol).quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:28 schreef Black-Death het volgende:
Hebben jullie al een nieuwe trainer?
In de woorden van (opperdebiel) Gijppie:quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het vooral opvallend dat het AD (geloof ik) tussen neus en lippen door wist te melden dat Te Kloese eigenlijk in de zomer al tot de conclusie kwam dat het niet echt een match was.
quote:"Hij is maanden met die man bezig geweest. Die man begint, gaat 3-4-3 spelen en Te Kloese zegt: Ja, maar dat was niet de bedoeling. Waar heb je het dan maanden over gehad? Met wat voor ontbijt hij in de ochtend opstaat? Kom op, man."
Dat zegt niet zoveel als Koen stam ze wel heeft liggen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Pascal Bosschaart mag het gelukkig maximaal vier weken doen omdat hij de papieren niet heeft (lol).
Misschien gaat ie ook eindelijk zijn journeyman save doen en lekker coachen op allerlei eilanden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Arne Slot kiest ooit na Liverpool nog een keer een grote club in een warm land, Real Madrid, Barcelona of Juventus ofzo en gaat daarna ooit nog een keer het bondscoachschap doen en dat is het wel denk ik.
Vanavondquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:04 schreef Wotte het volgende:
Hopen op het schok effect vanavond. Europees juichen we natuurlijk voor Feyenoord. Daar kunnen sommigen hier nog wel wat van leren qua het hoge gehalte landverraad er in die Europese topics is.
In de Eredivisie hoop ik ooit nog eens een degradatie van Feyenoord mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |