SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Wel meer 'kennen' hoor. Ken ze van sensual dansles, lerares daarvan was zelf stripper en haar collega's kwamen ook regelmatig lessen want zij is echt zo goedquote:
Waarheenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ken er nog wel eentje die nu aan het rennen is trouwens @:cherrylips
Onkruid wieden en ramen schoonmaken vind ik nog wat kutter.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef kwiwi het volgende:
Er zijn weinig huishoudelijke taken waar ik een grotere hekel aan heb dan lakens verschonen. Alleen badkamers schoonmaken denk ik.
Gemengde gevoelens. Misschien wegens autisme, misschien wegens opvoeding door 2 ouders die emotioneel óf onbereikbaar waren óf volslagen hysterisch, heb ik nooit echt geleerd hoe emoties echt werken. Achteraf gezien ook logisch dat mijn eerste echte relatie stuk ging door die kant van mij.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat vind je daarvan? Of hoe ervaar je dat? Is het wel/niet fijn?
En je paraplu?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:07 schreef datismijnmening het volgende:
En ik ben die hoerenplu vergeten![]()
Geen knalgele zuidwester hebbenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:07 schreef datismijnmening het volgende:
En ik ben die hoerenplu vergeten![]()
Gewoon nooit meer doenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef kwiwi het volgende:
Er zijn weinig huishoudelijke taken waar ik een grotere hekel aan heb dan lakens verschonen. Alleen badkamers schoonmaken denk ik.
Hoofddeksels zijn voor de polo, derby en prinsjesdagquote:Op maandag 10 februari 2025 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen knalgele zuidwester hebbenDimmy echt, hoofddeksels zijn overal handig voor
Hmm, klinkt ingewikkeld als je niet goed weet hoe je dat een plek kunt geven als je dat nooit echt hebt geleerd. Maar klinkt ergens ook wel weer heel fijn en mooi als je het kan leren?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gemengde gevoelens. Misschien wegens autisme, misschien wegens opvoeding door 2 ouders die emotioneel óf onbereikbaar waren óf volslagen hysterisch, heb ik nooit echt geleerd hoe emoties echt werken. Achteraf gezien ook logisch dat mijn eerste echte relatie stuk ging door die kant van mij.
Heb nu af en toe dat ik mezelf te emotioneel vind. Zoals na de uitvaart van mijn vriend vorig jaar, dat een leerling naar me toe kwam om te vragen of het wel goed ging.
Word gewoon emotioneel als ik alleen aan dat moment denk.
Het voelt te heftig, doordat wat ik gewend ben zo vlak is.
hoeveel liter?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
125 euro voor Dropkick Murphy's. Godverdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |